onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) ik ben bezig om een golf R32 te converteren van world racing 2 naar San andreas screens: ingame: GGMM: 3DS Max 10: Things to do: de Dummies op hun juiste plaats zetten de wagen nog bedekken met GTA material (hulp gevraagd) de coll aanpassen de handeling en messchien een beter interieur Texturen Update: wat gedaan? dummies beter op hun plaats gezet begin met GTA material upadate! later! onbekendeiv Bewerkt: 3 april 2010 door onbekendeIV Reageren
GekkieJ01 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Zeker als tip gehad van Jeroen? Ziet er al goed uit hoor , bijna klaar zo te zien :O Reageren
.Senne Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik mis iets in je to-do list, namelijk texturen.. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Zeker als tip gehad van Jeroen? Ziet er al goed uit hoor , bijna klaar zo te zien :O Jep jeroen heeft me de tools vertelt die er voor nodig zijn. Ik mis iets in je to-do list, namelijk texturen.. staat er al bij! Reageren
Beagle Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Als je zegt waar je precies hulp bij nodig hebt, kunnen we je helpen.. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Als je zegt waar je precies hulp bij nodig hebt, kunnen we je helpen.. ik krijg de wielen niet goed ze draaien niet echt rond de assen maar meer zo: http://www.youtube.com/watch?v=XqgYMruKhUk Reageren
Beagle Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Je moet zorgen dat het draaipunt midden in het wiel zit. In 3DS Max is er een optie om alléén de pivot te selecteren en die te centreren op het object, ik weet niet hoe dat in Zmodeller zit. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Je moet zorgen dat het draaipunt midden in het wiel zit. In 3DS Max is er een optie om alléén de pivot te selecteren en die te centreren op het object, ik weet niet hoe dat in Zmodeller zit. ik heb dit gefixt door een ander zetje velgen er onder tezetten. ik zit nu met het probleem met textures op de wagen te doen. Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 UPDATE! >>> Door DaBeast: Niet dubbel-posten graag .<<< Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.