MegaPilot Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Hey, ik heb een vraagje. Ik heb een PSP-3000 en ik koop soms spellen in de PSN Store. Stel nu dat m'n PSP stukraakt en ik me een nieuwe koop, kan ik dan die spellen opnieuw downloaden en op die nieuwe PSP zetten of moet ik die spellen dan via een nieuwe account kopen? Want met een account van iemand anders kan je niet inloggen..Ik weet heus wel dat je elk spel dat je koopt in de PSN Store opnieuw kunt downloaden, maar als je PSP nu stukraakt en je wil ze op je nieuwe PSP hebben.. Mvg, Brecht Reageren
j0uk3 Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Gewoon op je "oude" PSN Account inloggen werkt bij mij. Maar je kan maar 4 keer (volgens mij, iets opnieuw downloaden) Reageren
MegaPilot Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Thanks for the info. @ Midnight: Jep! Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Ik heb het even opgezocht (Aangezien ik ook van plan ben om binnenkort Betaalde content te downloaden vanaf PSN) Ik heb een pristscreen gemaakt omdat ik vanaf Media Go! niet kan kopiëren en plakken. Als ik dit dus begrijp kan je iets wel oneindig aantal keer downloaden, Maar je kan hem maar naar 3 PSP systemen over kopiëren, Of op 3 PSP systemen downloaden via hetzelfde account. Dus als Je PSP kapot gaat dan kan je hem altijd nog over kopiëren naar je nieuwe PSP. Bewerkt: 3 april 2010 door Rinaldootje Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.