nickos Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoooi ik heb een pentium 4 geheugen 512 mb ram DirectX 9 Geforce MX/MX 400 64mb en nog genoeg geheugen op mijn harde schijf dit is tog voldoende het spel happert bij mij :huh: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 hoooiik heb een pentium 4 geheugen 512 mb ram DirectX 9 Geforce MX/MX 400 64mb en nog genoeg geheugen op mijn harde schijf dit is tog voldoende het spel happert bij mij :huh: het moet voldoende zijn maar bij mij doet ie het niet met de zelfde videokaart en verde rest specs: p4 2.0 ghz 512mb geforce 4 mx440 64 mb Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Arjen Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Dit is niet genoeg, aan een GeForce 64Mb heb te weinig. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
nodronald Geplaatst: 19 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 19 juni 2005 Dit is niet genoeg, aan een GeForce 64Mb heb te weinig. hij moet het wel doen, miss beetje happeren, maar bij moet doet ie het ut helemaal niet:( (zwart scherm) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 nou... sommige kaarten 64 mb zijn goed:p alleen dat zijn de nieuwste kaarten dan he, ik (had) een ti 4200 64mb die zit nu in me andere pc, gta sa draait gewoon op high, specs, p4 2,6 ghz 1 gb ram. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Synchro Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Dit is niet genoeg, aan een GeForce 64Mb heb te weinig. Hoe bedoel je? Ik heb ook een GeForce 64 mb En hij werkt perfect! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Koensmink Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 nou uhh, je hebt 64 mb kaarten, van 2 jaar gelenden, ik denk dat je het niet hoeft te proberen want die doen het Waarschijnlijk niet. maar nieuwe kaarten zoals, geforce 4 enzo die doen het gewoon Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorus Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Misschien toch maar even de drivers updaten?! :rolleyes: Greetz, Jorus (Joris) Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jorge_F Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Share Geplaatst: 3 juli 2005 Misschien toch maar even de drivers updaten?! :rolleyes: Greetz, Jorus (Joris) Meestal heeft het geen zin om je drivers te updaten, ik had dat ook gedaan maar ik merkte geen enkel verschil! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.