Jump to content

Hulp gevraagt mod Rancher

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Zoals jullie misschien al weten een mod voor de Rancher uit GTA IV.

Nou heb ik alles af, behalve de vering. Je ziet de wielen los staan van de auto.

naamlooswk.jpg

Dat wil ik veranderen. Ik heb alleen geen idee hoe.

Ik heb nu Zmodeler2 de volledige versie.

Kan iemand helpen?

Twist :cya:

Bewerkt: door Twister24
Geplaatst: (bewerkt)

De rancher heeft voor hydraulische vering en achter bladveren. Die hydraulische vering bestaat uit 2 delen. Het ene deel zit vast aan het cassis het andere aan de draag armen.

Bij de voorste vering kun je het uit rekken door de vertexen(de puntjes als je in vertex level het cassis selecteert) er van te verschuiven. Dat moet je ook doen met het onderste deel van de vering die aan de draag arm zit(transmission in zmodeler). Ik denk dat je hem dan ook wat dikker moet maken.

En dan zou je de vering kunnen kopiëren naar de achter wielen(misschien moet je daar voor een 2de rancher importeren, weet ik niet zeker). Als dat lukt kun je de bladveren achter gewoon weg gooien.

Succes

Bewerkt: door Luzhin2.4
Geplaatst:

De rancher heeft voor hydraulische vering en achter bladveren. Die hydraulische vering bestaat uit 2 delen. Het ene deel zit vast aan het cassis het andere aan de draag armen.

Bij de voorste vering kun je het uit rekken door de vertexen(de puntjes als je in vertex level het cassis selecteert) er van te verschuiven. Dat moet je ook doen met het onderste deel van de vering die aan de draag arm zit(transmission in zmodeler). Ik denk dat je hem dan ook wat dikker moet maken.

En dan zou je de vering kunnen kopiëren naar de achter wielen(misschien moet je daar voor een 2de rancher importeren, weet ik niet zeker). Als dat lukt kun je de bladveren achter gewoon weg gooien.

Succes

Ehm.... Ja!

Ik heb dus 0 verstand van Zmodeler.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...