Nissan Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Ik wil van Vice City een enorm strijdveld maken. Nu wil ik graag weten hoe ik Gangs in een gebied laat spawnen, en hoe ik hun wapens aanpas naar MP5, M4 etcetera. Ik heb hier totaal geen verstand van en het leek me het beste om het hier te plaatsen. Alvast bedankt Reageren
Beagle Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Lastig is het waarschijnlijk niet, ik heb alleen een hard time de juiste bestanden te vinden waar dit in aangegeven staat. Ik heb flink wat rondgesnuffeld in de Vice City bestanden, maar kan het niet vinden waar dit gedefinieerd staat. Bij San Andreas zat het dacht ik bij pedgrp.dat of ped.ide, maar bij Vice City niet. Reageren
Nissan Geplaatst: 29 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 29 april 2010 (bewerkt) Is er al voortgang Beagle?? Beagle, hoe pas je dat dan aan in SA trouwens? Daar zou ik zoiets ook wel willen, zonder cheats... Bewerkt: 29 april 2010 door Cuban Gangster Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.