LSDesign Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Hey, Telkens als ik een bewerkte texture wil importeren geeft TXDWorkshop een foutmelding; ''Stream read error.'' En als ik een bestand wil toevoegen zegt ie; ''Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B482.'' Ik exporteer de bestanden altijd als .bmp zodat ik ze kan bewerken en als ik klaar ben sla ik de bestanden op als .bmp 16bit. Alvast bedankt, LSDesign. Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Hey, Telkens als ik een bewerkte texture wil importeren geeft TXDWorkshop een foutmelding; ''Stream read error.'' En als ik een bestand wil toevoegen zegt ie; ''Exception EFOpenError in module dxt.dll at 0000B482.'' Ik exporteer de bestanden altijd als .bmp zodat ik ze kan bewerken en als ik klaar ben sla ik de bestanden op als .bmp 16bit. Alvast bedankt, LSDesign. Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen. Reageren
Beagle Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Als je een afbeelding opslaat met Photoshop kan TXD Workshop deze niet lezen. Je moet hem dan opnieuw opslaan met bijvoorbeeld Windows Photo viewer of Paint. Reageren
LSDesign Geplaatst: 3 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 3 april 2010 (bewerkt) Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen. Ja maar met welk programma kan ik .tga bestandenmaken? @admins: Doe hier maar een op, het is al gelukt Bewerkt: 3 april 2010 door LSDesign Reageren
Beagle Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Geplaatst: 3 april 2010 Het is wel zo lief voor andere mensen die mogelijk hetzelfde probleem hebben het antwoord te vermelden . Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Open TXDWorkshop als administrator, export plaatjes met .bmp en inport als .tga dat werkt bij mij geen problemen. Ja maar met welk programma kan ik .tga bestandenmaken? @admins: Doe hier maar een op, het is al gelukt Photoshop doe ik dat Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.