Jump to content

Nieuwe (2.1) speakerset.

Recommended Posts

Geplaatst:

Goedendag,

Ik heb hier nu een stel oude speakertjes staan waar totaal geen bas in zit, en ik zou nu toch wel wat bas willen horen door een nieuwe speakerset aan te schaffen. Het beste leek mij een 2.1 setje, want dan zet ik de subwoofer onder mn bureau en de 2 andere naast mn scherm. Want een 5.1 set zou bij mij toch alleen maar overkill zijn want het kan nergens anders staan dan op mn bureau.

Ik kwam zelf deze al tegen waar ik niet uit kan kiezen:

- Creative Inspire A300

- Logitech Z323

- Logitech X-210

Kan iemand mij de definitieve doorslag geven of iets anders aanraden? Ik hoor het graag.

Ik wil de prijs het liefst onder de 50 euro houden.

Mvg,

Djmaddox

Geplaatst:

Voot 50 eurie kan je de Logitech X-230 kopen, die heb ik op mijn kamer staan en die zijn sterk genoeg om je ouders 3x per week met een knalrood hoofd naar de zolder te laten lopen om te zeggen dat dat ding zachter moet :)

(Ja, die dingen hebben een bass, je wil niet weten :$)

Geplaatst:

Ik heb de X-230 ook, en echt helder zijn ze niet imo. Maar ja, voor die prijs mag je eigenlijk ook niet al te veel verwachten...

Geplaatst:

Ik heb de X-230 ook, en echt helder zijn ze niet imo. Maar ja, voor die prijs mag je eigenlijk ook niet al te veel verwachten...

Kan jij mij toevallig zeggen hoe ze klinken in games?

Geplaatst:

Kan jij mij toevallig zeggen hoe ze klinken in games?

Niet echt, het staat op een andere pc waar weinig spellen op worden gespeeld. Maar muziek enzo klinken wel redelijk slecht (maar dat heeft waarschijnlijk meer te maken met het feit dat ik beter gewend ben). Ik denk dat ze in games wel goed klinken, omdat vooral bij shooters het meer om de harde bam bam bam van je bass gaat dan de helderheid van je speakers.

Geplaatst: (bewerkt)

De bas tonen van de subwoofer overstemmen de sateliet speakers zwaar, waardoor het niet mooi in balans is.

Bewerkt: door Galiorix
Geplaatst:

Ik ben zojuist teruggekomen van de MediaMarkt, maar helaas hadden ze alleen de Logitech Z323 staan. Deze had ik even beluisterd en ik vond hem niet echt lekker klinken.

Maar ik ben er ondertussen achtergekomen dat m'n vader ook een 2.1 set heeft van US Blaster en die klinkt eigenlijk wel heel lekker. ^^ Dus waarschijnlijk ga ik daar voor.

Geplaatst: (bewerkt)

De bas tonen van de subwoofer overstemmen de sateliet speakers zwaar, waardoor het niet mooi in balans is.

Ik ben het volkomen met Galiorix eens, de bass is echt slecht. En wat je ook sleutelt en doet, de bass en sateliet zijn nooit mooi in balans. Ook neemt de geluidskwaliteit nog eens drastisch af als je hem harder zet. Geen aanrader

Bewerkt: door TZG
Geplaatst:

Klik

Deze heb ik, en ik ben er zeer tevreden mee. Bas kan je mooi afstellen, en klinkt zowel goed in muziek als in games (BC2 klinkt echt episch :puh: ).

Geplaatst:

Ik heb zelf die Creative Inspire A300 en ik vind dat ze gewoon een goed geluid geven. Daar moet ik wel bij zeggen dat ik weinig muziek luister en de speakers louter in games gebruikt worden. De Bass module kun je onafhankelijk harder of zachter zetten zodat het altijd in balans is met je 2 tweeters.

En anders zal je gewoon terug moeten naar de MediaMarkt, daar kun je de meeste speakersets wel testen. Je roept gewoon een verkoper naar je toe en je vraagt of hij wat sample's kan geven.

Geplaatst:

Ik kwam vandaag weer in de Mediamarkt voor een game en ik was gelijk ook even langs de speakerafdeling gelopen. Ik had dus een verkoper gevraagd mij te helpen om een paar niet aangesloten sets te laten werken maar hij kreeg ze ook niet aan de gang omdat die bekabeling daarachter zo brak is. Maar mij werd wel aangeraden om een Logitech Z5500 te kopen want die was echt heeeeeel goed en die moest ik echt gaan nemen voor het bedrag van 297 euro.

De service faalt soms wel hard in de MediaMarkt. duh.gif

Geplaatst:

Ik kwam vandaag weer in de Mediamarkt voor een game en ik was gelijk ook even langs de speakerafdeling gelopen. Ik had dus een verkoper gevraagd mij te helpen om een paar niet aangesloten sets te laten werken maar hij kreeg ze ook niet aan de gang omdat die bekabeling daarachter zo brak is. Maar mij werd wel aangeraden om een Logitech Z5500 te kopen want die was echt heeeeeel goed en die moest ik echt gaan nemen voor het bedrag van 297 euro.

De service faalt soms wel hard in de MediaMarkt. duh.gif

Haha, over overkill gesproken, ik wil zo-eentje kopen voor mn PS3.. heb je die afmetingen van de sub gezien? Bovendien is ie 5.1, en dat wilde je toch juist niet.. nee, bij de MM moet je niet voor advies zijn :schater:

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...