FGras Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 Het viel me op dat sinds de EoLC trophie update op de PS3, dat er ook wat anders is veranderd. Zo kun je nu ook je online voorkeur instellen: Friendly Fire: On/Off Auto Aim: On/Off en Police: On/Off Zodat je niet steeds opnieuw een multiplayer map moet openen wil je in een naar jou mening leuke map komen Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 3 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 3 april 2010 Het viel me op dat sinds de EoLC trophie update op de PS3, dat er ook wat anders is veranderd. Zo kun je nu ook je online voorkeur instellen: Friendly Fire: On/Off Auto Aim: On/Off en Police: On/Off Zodat je niet steeds opnieuw een multiplayer map moet openen wil je in een naar jou mening leuke map komen Was al bekend. Al een tijdje terug... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Ik vindt die update slecht. Als we Free Mode opstarten kunnen we niet eens meer Police en Friendly Fire aan/uit zetten. Gisteren wilden we ook weer een soort game doen met de clan in Free Mode waarbij de blips uit moeten, maar ook die kunnen niet meer uit... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Ik vindt die update slecht. Als we Free Mode opstarten kunnen we niet eens meer Police en Friendly Fire aan/uit zetten. Gisteren wilden we ook weer een soort game doen met de clan in Free Mode waarbij de blips uit moeten, maar ook die kunnen niet meer uit... wa is blips ??? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Kai-ShockWave Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 Blips zijn de gekleurde puntjes die op de Rader en Map staan om te laten zien waar je medespelers zijn. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 4 april 2010 ah dat Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.