Jump to content

GTAIV PS3 Update


FGras

Recommended Posts

Het viel me op dat sinds de EoLC trophie update op de PS3, dat er ook wat anders is veranderd.

Zo kun je nu ook je online voorkeur instellen:

Friendly Fire: On/Off

Auto Aim: On/Off

en Police: On/Off

Zodat je niet steeds opnieuw een multiplayer map moet openen wil je in een naar jou mening leuke map komen ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Het viel me op dat sinds de EoLC trophie update op de PS3, dat er ook wat anders is veranderd.

Zo kun je nu ook je online voorkeur instellen:

Friendly Fire: On/Off

Auto Aim: On/Off

en Police: On/Off

Zodat je niet steeds opnieuw een multiplayer map moet openen wil je in een naar jou mening leuke map komen ;)

Was al bekend.puh2.gif Al een tijdje terug...thumbsup2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt die update slecht. Als we Free Mode opstarten kunnen we niet eens meer Police en Friendly Fire aan/uit zetten. Gisteren wilden we ook weer een soort game doen met de clan in Free Mode waarbij de blips uit moeten, maar ook die kunnen niet meer uit...

Link to comment
Delen op andere websites

Ik vindt die update slecht. Als we Free Mode opstarten kunnen we niet eens meer Police en Friendly Fire aan/uit zetten. Gisteren wilden we ook weer een soort game doen met de clan in Free Mode waarbij de blips uit moeten, maar ook die kunnen niet meer uit...

wa is blips ???

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...