Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Dat weet ik maar ik gebruik ook alleen maar Paint Oh, daarom... Ja, dat is volgensmij het beste wat je met Paint kan Ik vind het een beetje onzin om 300 euro te betalen voor een tekenprogramma weet iemand nog een gratis tekenprogramma?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Dat weet ik maar ik gebruik ook alleen maar Paint Oh, daarom... Ja, dat is volgensmij het beste wat je met Paint kan Ik vind het een beetje onzin om 300 euro te betalen voor een tekenprogramma weet iemand nog een gratis tekenprogramma? Je kunt proefversies gratis downloaden. Je kunt hem dan 30 dagen gebruiken. Probeer deze: Adobe Photoshop.
Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Dat weet ik maar ik gebruik ook alleen maar Paint Oh, daarom... Ja, dat is volgensmij het beste wat je met Paint kan Ik vind het een beetje onzin om 300 euro te betalen voor een tekenprogramma weet iemand nog een gratis tekenprogramma? Je kunt proefversies gratis downloaden. Je kunt hem dan 30 dagen gebruiken. Probeer deze: Adobe Photoshop. Oh, chit verkeerde topic hieronder: Niet erg mooi, maar mooier dan de mijne Bewerkt: 5 april 2010 door Gta-kneusje
Jimmiefitz Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Hier mijn sig. Niet heel mooi, want ik heb nog niet veel met Photoshop gewerkt.
-Matthijs- Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Grand Theft Auto TOM, een paar aanvragen van je hiervoor waren er ook een stuk of vijf man voor je bezig, nu zie ik dat je weer meerdere mensen vraagt of de gelegenheid geeft om iets te maken. Nogmaals en dit geldt voor iedereen: Eén persoon per aanvraag. Het is niet de bedoeling dat men voor Jan met de korte achternaam bezig gaat en bovendien wordt het er op deze manier alleen maar onoverzichtelijk van.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik gebruik voortaan de sig die nu in mijn handtekening staat. Dus dit topic mag gesloten worden. @Hierboven: ik vind het eerlijk gezegd niet zo onoverzichtelijk. En je had dit eigenlijk al een keer gezegd bij mijn aanvraag voor die H.A.W.X. signature.
Recommended Posts