Jump to content

[Signature aanvraag]

Recommended Posts

Geplaatst:

Dat weet ik irri.gif maar ik gebruik ook alleen maar Paint

Oh, daarom...

Ja, dat is volgensmij het beste wat je met Paint kan duh.gif

Ik vind het een beetje onzin om 300 euro te betalen voor een tekenprogramma sad2.gif weet iemand nog een gratis tekenprogramma?

Geplaatst:

Oh, daarom...

Ik vind het een beetje onzin om 300 euro te betalen voor een tekenprogramma sad2.gif weet iemand nog een gratis tekenprogramma?

Je kunt proefversies gratis downloaden. Je kunt hem dan 30 dagen gebruiken.yep.gif Probeer deze: Adobe Photoshop.

Geplaatst: (bewerkt)

Oh, daarom...

Je kunt proefversies gratis downloaden. Je kunt hem dan 30 dagen gebruiken.yep.gif Probeer deze: Adobe Photoshop.

Oh, chit verkeerde topic clown.gif

hieronder: Niet erg mooi, maar mooier dan de mijne :puh:

Bewerkt: door Gta-kneusje
Geplaatst:

Hier mijn sig. Niet heel mooi, want ik heb nog niet veel met Photoshop gewerkt.

post-122034-1270482007,6.jpg

Geplaatst:

Grand Theft Auto TOM, een paar aanvragen van je hiervoor waren er ook een stuk of vijf man voor je bezig, nu zie ik dat je weer meerdere mensen vraagt of de gelegenheid geeft om iets te maken. Nogmaals en dit geldt voor iedereen: Eén persoon per aanvraag. Het is niet de bedoeling dat men voor Jan met de korte achternaam bezig gaat en bovendien wordt het er op deze manier alleen maar onoverzichtelijk van.

Geplaatst:

Ik gebruik voortaan de sig die nu in mijn handtekening staat. Dus dit topic mag gesloten worden.thumbsup2.gif

@Hierboven: ik vind het eerlijk gezegd niet zo onoverzichtelijk.emo.gif En je had dit eigenlijk al een keer gezegd bij mijn aanvraag voor die H.A.W.X. signature.yep.gif

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...