m.o.d Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik kan 1 missie doen, en dan saven. als ik dan de volgende missie wil doen , crasht GTA, ook als ik niet save. in plaats van een cutscene krijg ik zwart scherm(ook geen geluid) ik heb al van alles geprobeerd, speel met de instellingen op het laagst, maar dit maakt geen verschil. verder heb ik geen mods. Reageren
Mrkwark Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik kan 1 missie doen, en dan saven. als ik dan de volgende missie wil doen , crasht GTA, ook als ik niet save. in plaats van een cutscene krijg ik zwart scherm(ook geen geluid) ik heb al van alles geprobeerd, speel met de instellingen op het laagst, maar dit maakt geen verschil. verder heb ik geen mods. welk Reageren
m.o.d Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik kan 1 missie doen, en dan saven. als ik dan de volgende missie wil doen , crasht GTA, ook als ik niet save. in plaats van een cutscene krijg ik zwart scherm(ook geen geluid) ik heb al van alles geprobeerd, speel met de instellingen op het laagst, maar dit maakt geen verschil. verder heb ik geen mods. welk elke missie.. ik heb de eerste 3 gehaald door na elke missie te saven, het spel te laten crashen, en opnieuw te starten, en dat na iedere missie Reageren
Smithie Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Opnieuw installeren... Waarschijnlijk iets fout gelopen met installatie. Reageren
m.o.d Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ok.. halfuur geleden begonnen, is nu opnieuw geïnstalleerd... na test werkt het nog steeds niet heeft iemand nog ideeën? Reageren
Smithie Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Heb je een legale of illegale versie van GTA sa ? Als ie legaal is , kijk dan eens op de cd of er veel krassen opzitten. Zo ja , ga er dan eens met een doekje over . Probeer daarna nog eens te installeren. Reageren
m.o.d Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Heb je een legale of illegale versie van GTA sa ? Als ie legaal is , kijk dan eens op de cd of er veel krassen opzitten. Zo ja , ga er dan eens met een doekje over . Probeer daarna nog eens te installeren. Legaal, CD is 7 keer uit het doosje geweest, bij installaties geen krassen ofzo Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voldoet je systeem aan de minimale systeemeisen? Reageren
m.o.d Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 GTa IV doet het wel gewoon, dus ja.. hij heeft het eerder op ditzelfde systeem wel gedaan, heb alleen een andere harde schijf er(bij)in gezet. Reageren
_KoE_Mzungu Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Je hebt dus de configuratie van je PC veranderd. Verwijder het configuratie-bestand van GTA SA, zodra je het spel start zal het spel een nieuwe aanmaken. gta_sa.set in je GTA SA User Files map Reageren
m.o.d Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 gta.set verwijderd, heeft niet geholpen als ik het 1e safehouse(Jonhsons house?) uitloop, krijg ik zwart scherm, met het woord "Rider", en dat is het ook na 10 minuten wachten Reageren
coolnniek9 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Misschien licht het aan je registry, Ik heb de registry van mijn ( 100% werkende ) San Andreas even geëxpoteert en geüpload voor je. Gewoon het bestandje openen en alles acepteren. Als het nog steeds niet werkt her-installeer je san andreas, in deze registry zit ook de juiste gta sa installatie registry, misschien dat alles dan goed verloopt. Veel succes! >>> Door _KoE_Mzungu: Register-regels zijn bijna altijd PC-gebonden. Het verspreiden ervan kan zeer nadelige gevolgen hebben.<<< Bewerkt: 7 april 2010 door _KoE_Mzungu Bijlage verwijderd. Reageren
m.o.d Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Misschien licht het aan je registry, Ik heb de registry van mijn ( 100% werkende ) San Andreas even geëxpoteert en geüpload voor je. Gewoon het bestandje openen en alles acepteren. Als het nog steeds niet werkt her-installeer je san andreas, in deze registry zit ook de juiste gta sa installatie registry, misschien dat alles dan goed verloopt. Veel succes! >>> Door _KoE_Mzungu: Register-regels zijn bijna altijd PC-gebonden. Het verspreiden ervan kan zeer nadelige gevolgen hebben.<<< @Koe_mzungu's edit: inderdaad, ik kan niet zien wat hier in zit, en zou het niet geaccepteerd hebben ik moet wel de keys van dezelfde windows hebben, ook dat.. heb nog steeds problemen hier, heb nu DirectX installer gedaan, om missende delen te installeren, nieuwe disc werkt ook niet drivers zijn nu aan t updaten Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.