superxtom Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik zie vaak in filmjes gempimte auto's maar waar of hoe pimp je auto's Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Je kunt alleen met PC mods iets downloaden waardoor je je auto kunt pimpen. Zonder zo'n mod gaat dit helaas niet. Het enigste wat je dan wel kan is gewoon naar de Pay 'n Spray. Reageren
superxtom Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 ik heb hem op de pc:D kan iemand mij vertellen wat zo'n mod doet en hoe werkt en kan iemand mij vertellen waar ik hem kan vinden Reageren
Fezz Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Je kan Simple Native Trainer downloaden. Daarmee kun je de kleuren aanpassen, en bijvoorbeeld een spoiler toevoegen. Maar dit kan alleen als die auto ook echt spoilers heeft. Anders kun je nog auto-mods downloaden. Je kan auto's aanpassen door naar het Car Options menu te gaan, dan op 6 op het Numpad te drukken en dan zoeken naar Car Color menu ofzo en daaronder ergens ook nog Add Car Components Link Bewerkt: 4 april 2010 door dji-unit Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Een goed begin om kennis te maken met IV modding is de BC7Mod van forumlid BC7. Deze heeft al diverse leuke functies, en vernacheld je savegame niet. Verder, hier vindt je de modding fora van GTA IV op dit forum, daar lopen de experts rond op dit gebied. Reageren
jvj Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Een goed begin om kennis te maken met IV modding is de BC7Mod van forumlid BC7. Deze heeft al diverse leuke functies, en vernacheld je savegame niet. Verder, hier vindt je de modding fora van GTA IV op dit forum, daar lopen de experts rond op dit gebied. Maar die BC7 mod heeft nog geen support voor de laatste patch 1.004 (patch 5). Reageren
Fezz Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Een goed begin om kennis te maken met IV modding is de BC7Mod van forumlid BC7. Deze heeft al diverse leuke functies, en vernacheld je savegame niet. Verder, hier vindt je de modding fora van GTA IV op dit forum, daar lopen de experts rond op dit gebied. Vernacheld Simple Native je savegame dan? Reageren
K1pc0rn Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Je kan Simple Native Trainer downloaden. Daarmee kun je de kleuren aanpassen, en bijvoorbeeld een spoiler toevoegen. Maar dit kan alleen als die auto ook echt spoilers heeft. Anders kun je nog auto-mods downloaden. Je kan auto's aanpassen door naar het Car Options menu te gaan, dan op 6 op het Numpad te drukken en dan zoeken naar Car Color menu ofzo en daaronder ergens ook nog Add Car Components Link ff klein vraagje he, hoe doe je dat met google? EDIT: ik weet het al sorry Bewerkt: 4 april 2010 door lennart1995 Reageren
superxtom Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 heel erg bedankt maar weet je 100% zeker dat er geen virus bij zit want dan heb ik zware problemen:D Reageren
Fezz Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) heel erg bedankt maar weet je 100% zeker dat er geen virus bij zit want dan heb ik zware problemen:D Zeker weten. Ik gebruik het al heel lang en nog geen virus ontdekt. Anders had ik je de link ook niet gegeven. Bewerkt: 4 april 2010 door dji-unit Reageren
superxtom Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 even dat van die bc7mod vernacheld die trainer mod je savegame? Reageren
wesley123 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 even dat van die bc7mod vernacheld die trainer mod je savegame? nee, wie heeft je dat vertelt? Reageren
Fezz Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 even dat van die bc7mod vernacheld die trainer mod je savegame? nee, wie heeft je dat vertelt? Jacky \|/ Een goed begin om kennis te maken met IV modding is de BC7Mod van forumlid BC7. Deze heeft al diverse leuke functies, en vernacheld je savegame niet. Verder, hier vindt je de modding fora van GTA IV op dit forum, daar lopen de experts rond op dit gebied. Reageren
Dutchy3010 Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Jacky zegt toch juist dat die je savegame niet vernacheld? Verplaatst overigens. Reageren
superxtom Geplaatst: 12 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 12 april 2010 over de bc7 mod ja, maar de simple trainer ding dan wel (zegt hij als ik het goed begrijp) Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.