Jump to content

Finish him cheat


Robando

Recommended Posts

Ik heb volgens mij een cheat gebruikt en nu kan ik de trohpie finish him niet meer krijgen als ik een nieuwe game begin kan ik hem dan wel weer krijgen of kan ik hem voorgoed nooit meer halen.

Link to comment
Delen op andere websites

Dat melee counters betekend niet per se 5 mensen vermoorden.

Ik zal uitleggen wat je moet doen, aan de hand van de PS3(aangezien je het over trophies hebt) controls via WikiGTA...

Aangezien spatie op de computer en blokje op de PS3 als springen staat aangegeven, en tijdens vechten is spatie ontwijken op de PC, dus ik neem aan dat blokje op de PS3 tijdens vechten de ontwijkknop is. Volgens Google kan het ook X zijn..

In ieder geval, dit is hoe je een counter doet.

Je slaat eerst iemand, bij voorkeur bij de heli tours, aangezien alle mensen daar terugvechten, op andere plaatsen rennen de meeste peds weg als je ze slaat. Volgens mij moet je nu tegelijkertijd de hele tijd de richt knop indrukken, wat dus L2 zou moeten zijn.. Als ze je terug slaan, druk je op de ontwijkknop, wat dus X of blokje zou moeten zijn. Als je dit op het goede moment doet, zal Niko bijvoorbeeld bukken of juist naar achteren leunen om de slag te ontwijken. Nu moet je heel snel achter elkaar een paar keer op de sla knop drukken(R2?)(daar zijn 2 knoppen voor, als het goed is werkt het met beide knoppen). Niko zal nu een speciale combo uitvoeren van 2 of 3 meppen, waarbij hij de tegenstander in één keer ongeveer de helft van zijn health verliest.

Doe dit 10 keer binnen 4 minuten en je hebt de trophy. Je kunt dit meestal 2 keer per persoon doen en daarna zijn ze dood of knock-out. Je hoeft iemand dus NIET te vermoorden, als je maar 10 van die combo's uitvoert!!!

Zie hier bij 0.26

Of hier bij 0.30

Je moet dus de ontwijkknop gebruiken en daarna heel snel de schiet/sla knop een paar keer achter elkaar indrukken(dit lukt meestal niet gelijk, maar dat maakt geen drol uit, ga dus niet gelijk opnieuw beginnen als je 3 keer terug geslagen wordt voordat je een keer succesvol ontweken hebt... :7)

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...