Jump to content

Staat mijn server eindelijk online?

Recommended Posts

Geplaatst:

Hallo,

Na een tijdje met portforwarden te hebben gezeten, denk ik dat het me dit keer eindelijk is gelukt om mijn server online te krijgen. Alleen kan ik dit zelf niet zien. Daarom wil ik aan jullie vragen of jullie willen kijken of hij te bereiken is. Add dit IP in je favo-box:

> 82.134.250.63:7777 <

Graag zou ik van iemand willen horen of ze de server kunnen bereiken.

Greetz,

sean5874

((Met dank aan Sandra die mij toestemming gaf om dit IP te posten :) ))

Geplaatst: (bewerkt)

Hallo,

Na een tijdje met portforwarden te hebben gezeten, denk ik dat het me dit keer eindelijk is gelukt om mijn server online te krijgen. Alleen kan ik dit zelf niet zien. Daarom wil ik aan jullie vragen of jullie willen kijken of hij te bereiken is. Add dit IP in je favo-box:

Greetz,

sean5874

Niet online. 13:13 (tijd)(ongeluk xD)

Bewerkt: door shotyoudie
Geplaatst:

Hallo,

Greetz,

sean5874

Hoe bedoel je , ik kan het zelf niet zien ?

Als je de samp-server.exe opent , en hij blijft , is je server online.

Sluit ie daarna onmiddelijk , dan heb je iets fout gedaan.

Je kan je eigen server joinen , door de ip van je router en daarachter de poort van je server in te geven.

Geplaatst:

Hij is blijkbaar nog niet online :duh:

Ik ga nog ff aan de slag, als ie weer aan staat zeg ik dat wel

Hoe bedoel je , ik kan het zelf niet zien ?

Als je de samp-server.exe opent , en hij blijft , is je server online.

Sluit ie daarna onmiddelijk , dan heb je iets fout gedaan.

Je kan je eigen server joinen , door de ip van je router en daarachter de poort van je server in te geven.

Mijn poorten forwarden geeft helaas wat problemen, ik kan wel connecten via me router ip.

Geplaatst:

Ja, mijn router firewall lijkt de poort te blokkeren, maar ik kan nergens een handleiding vinden om deze aan te passen zonder de router te mollen :bonk:

Geplaatst:

Lees eens de handleiding van je router , misschien staat daarin hoe je de firewall moet uitschakelen.

Veel geluk !

Geplaatst:

Gebruik anders een poortchecker ;)

Zoals >>>deze<<<

Die werkt voor geen meter. Ik weet heel zeker dat ik poort 7777 open heb (er zijn al mensen in m'n home servertje geweest) en die site geeft aan 'closed'.

Geplaatst:

Gebruik anders een poortchecker ;)

Zoals >>>deze<<<

Die werkt voor geen meter. Ik weet heel zeker dat ik poort 7777 open heb (er zijn al mensen in m'n home servertje geweest) en die site geeft aan 'closed'.

Idd ik heb hetzelfde maar dit progje >klik< werkt wel goed en geeft aan dat port 7777 wel open staat

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...