Jump to content

Freefall (Wie wil deze missie voor mij doen?)

Sanomi

Recommended Posts

Is er iemand die zo'n goede vliegtuig-behandeling heeft dat hij/zij voor mij de missie "Freefall" wil doen? Ik heb de moed na een paar dagen proberen opgegeven. Ik vind het een enorme (jeweetwel) missie. Wie o wie helpt me uit de brand? Bij voorbaat dank!!

Delen op andere websites

Ik moest hem ook een paar x doen voordat ik erin slaagde.

Je moet zorgen dat je, als je het vliegtuig passeert, er een stuk boven vliegt. Zet vervolgens de draai pas in als hij precies onder je vliegt. Dan met volle snelheid naar beneden zodat je sneller vliegt dat het vliegtuig. Nu nog een beetje manouvreren en je zit zo in het vliegtuig. :)

Delen op andere websites

Is er iemand die zo'n goede vliegtuig-behandeling heeft dat hij/zij voor mij de missie "Freefall" wil doen? Ik heb de moed na een paar dagen proberen opgegeven. Ik vind het een enorme (jeweetwel) missie. Wie o wie helpt me uit de brand? Bij voorbaat dank!!

waarom hebben jullie daar zo prlobleem mee :(:( ik had hem binnen 2x gehaald dit is eta je moet doen (als ik de goeden voor me heb) ga naar ut vliegveld pak vliegtuigje go naar ut gele stipje ga achter ut vliegtuig vliegen daarna zie je klein filmpje daarna moet je die vantjes neer knallen en klaas is kees vlieg de jet terug naar ut vliegveld missie gehaald :puh:

Delen op andere websites

waarom hebben jullie daar zo prlobleem mee :(:( ik had hem binnen 2x gehaald dit is eta je moet doen (als ik de goeden voor me heb) ga naar ut vliegveld pak vliegtuigje go naar ut gele stipje ga achter ut vliegtuig vliegen daarna zie je klein filmpje daarna moet je die vantjes neer knallen en klaas is kees vlieg de jet terug naar ut vliegveld missie gehaald :puh:

Dat weet hij ook wel hoor..... hij heeft aleen moeite om in het vliegtuig te komen

Delen op andere websites

Ik heb ook enorm veel problemen gehad met deze missie maar je moet gewoon blijven proberen en je zeker niet beginnen enerveren want dan lukt het zeker niet. Het is van de rotste missies uit SA maar je moet er nu eenmaal door.

Het is wel waar dat het op de PS2 veel gemakkelijker is.

Daar hebbek die missie in een keer gelukt

Delen op andere websites

als je slim bent kijk je eerst hoe hoog dat andere vliegtuig oingeveer vliegt. Dat is op 1 kwart van de 2de stand (weni hoek dat moet zegge maar wijst vanzelf). ZORG IIG DAT JE BOVE HEM VLIEGT, dan kan je een duik naar benede maken... Dan voordat hij aankomt begin je te draaie en stort je je door de ring.. Eenmaal door de ring start et filmpje al dus ga niet moeilijk doen om em recht te krijge...! :D:puh:

Delen op andere websites

Ik heb alles gedaan wat er over dit topic is gezegd. Maar het lukt me nog steeds niet. Heeft iemand gewoon een savegame waarbij deze missie is uitgespeeld. Anders vind ik het zonde van het geld dat ik voor het spel hebt betaald, als ik het niet kan uitspelen.

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...