Jump to content

Freefall (Wie wil deze missie voor mij doen?)

Sanomi

Recommended Posts

Ik heb alles gedaan wat er over dit topic is gezegd. Maar het lukt me nog steeds niet. Heeft iemand gewoon een savegame waarbij deze missie is uitgespeeld. Anders vind ik het zonde van het geld dat ik voor het spel hebt betaald, als ik het niet kan uitspelen.

Het is een spel. En het spel is zo gemaakt dat alle missie's haal baar zijn. Dus gewoon nog een keertje proberen. Zo moeilijk vond ik hem niet, zonde als je iemand anders met jou spel laat door gaan. Maar je moet het zelf weten natuurlijk.

Delen op andere websites

Hij heeft z'n antwoord en heeft het gehaald  :rolleyes:

laat deze topic rusten en afsterven  :blink:  ;)

Is dat jouw standaard antwoord? Wannabe admin :blink: :unsure:

Bewerkt: door Blue Thunder
Delen op andere websites

Bij mij staat er geen jet, maar 1 of ander 1-propellor meuk vliegtuigje dat bagger langzaam is! (pc versie)

Ja dat klopt. Je vliegt met zo'n dodo er naar toe, en terug vlieg je met de jet. Maar ik zat ook met t probleem, beetje geprobeerd enzo, en je moet gewoon nog ee een klein stukje door vliegen, zodat je nog normaal kunt draaien. Anders zit je zo weer voor t vliegtuig

Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...