Jump to content

gta 4 network text chat


rinse96

Recommended Posts

ik kan niet bijv. onder een deatmatch met anderen praten maar anderen wel met mij.

want als ik op y druk dan komt er you have not the prifilages for network text chat.

weet iemand hier iets op?

groeten rinse

Link to comment
Delen op andere websites

Moet je bij Games for Windows Live je settings veranderen, op de website dus. Je zult op ofwel de Rockstar Social Club website, ofwel op de Games for Windows website bij je account een setting moeten veranderen om op te geven dat je ouders je alle toestemming geven om alles te doen. Je moet hiervoor dus weer het wachtwoord van je ouders hun email adress invoeren enzo. Ik had er eerst ook last van ;).

Oh, en dubbel posten is hier niet toegestaan maar ok.

>>> Door Jacky-2007: Moderator-gedrag ook niet, ookal ben je SL.. *poe-doem.. tshh!*<<<

@Jacky: Grr.. Dat was geen mod gedrag :( Ik vertel het hem alleen... :( Mod gedrag is toch alleen b.v. "Gelieve niet te dubbelposten" :engel: xD

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

ok ik zal het proberen.

bedankt

ik kan het niet vinden :duh: waar ik dat kan wijzigen.

>>> Door 'Jacky-2007: Dubbelposten, oftewel twee keer direct achter/onder elkaar een reactie plaatsen, is op dit forum niet toegestaan. Je kan altijd wanneer je nog iets meer wil zeggen nadat je gepost hebt de edit-knop gebruiken rechtsonder je eigen reactie om deze te bewerken. :tu: Ik heb ze nu even voor je samengevoegd.<<<

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eerst eens naar rockstar social club, naar je profiel en dan bij account linking. Je vult bij Xbox Live gamertag je gamertag in(ja, bij xbox..)

Nu ga je naar de site van Xbox. Hier is een link:

Xbox profiel

Nu zul je misschien eerst in moeten loggen. Gewoon aanklikken dat hij ingelogd blijft en naar je account gaan(op je gamertag ding klikken daar rechtsboven, dit dus alleen als je eerst moet inloggen en daarna niet gelijk op je profiel uit komt).

Hier krijg je als het goed is een lijstje te zien met:

-profiel bewerken

-ouderlijk toezicht

-contact gegevens

-contact voorkeuren

-webvoorkeuren en favorieten

-forum-voorkeuren

Je klikt op ouderlijk toezicht.

Nu zul je een inlog pagina krijgen waar je het password moet invullen van de email van je ouders ofzoiets(Die heb je al een keer moeten geven omdat je ingevuld hebt dat je nog geen 18 was, die moet je nu weer in vullen).

Je komt nu op een pagina met oa dit:

"Nieuwe online-friends

Beheer de goedkeuring van de online-vrienden van uw kind. Het kan zijn dat anderen uw kind op Xbox LIVE aan hun persoonlijke friends-list willen toevoegen. U kunt ervoor zorgen dat deze aanvragen door u moeten worden goedgekeurd of u kunt toestaan dat uw kind deze zelf goedkeurt.

Kind mag akkoord gaan Goedkeuring vereist

Spraak- en tekstberichten

Bepaal met wie je kind kan communiceren via spraak- en tekstberichten op Xbox LIVE. Communicatie via spraak- en tekstberichten op Xbox LIVE omvat chats, berichten en game-uitnodigingen. "

Klik bij alle dingen op "iedereen" of "toegestaan".

Klik op opslaan

Als het goed is kun je nu in multiplayer

Overigens: Het is een stuk slimmer om gewoon in eerste instantie(als je net begint met het spel) een account aan te maken waar je aangeeft dat je ouder dan 18 jaar bent! Dan heb je sowieso geen last van deze onzin.

Link to comment
Delen op andere websites

  • 10 maanden later...

Moet je bij Games for Windows Live je settings veranderen, op de website dus. Je zult op ofwel de Rockstar Social Club website, ofwel op de Games for Windows website bij je account een setting moeten veranderen om op te geven dat je ouders je alle toestemming geven om alles te doen. Je moet hiervoor dus weer het wachtwoord van je ouders hun email adress invoeren enzo. Ik had er eerst ook last van ;).

Oh, en dubbel posten is hier niet toegestaan maar ok.

>>> Door Jacky-2007: Moderator-gedrag ook niet, ookal ben je SL.. *poe-doem.. tshh!*<<<

@Jacky: Grr.. Dat was geen mod gedrag :( Ik vertel het hem alleen... :( Mod gedrag is toch alleen b.v. "Gelieve niet te dubbelposten" :engel: xD

Bedankt, ik had dit probleem ook en ik denk dat het nu is opgelost.

Je moet inderdaad naar Games for Windows LIVE moet gaan, je logt dan in en klikt op jouw account-naam, waardoor je naar jouw account gaat.

Onder jouw biografie, naam en woonplaats vind je een link "onlineveiligheidsinstellingen". Hier moet je op klikken en dan moet je (of jouw ouders) inloggen.

Vervolgens kun je alles wijzigen.

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...