Shotyoudie Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Hey, ik heb een vraagje, ik heb een cmd /v [name] gemaakt dat wil ik voor iedereen maken maar als nu iemand een auto spawnd blijft die staan en zo kan iemand heel de server vol zette met autos. dus ik zoek een manier als iemand een auto spawnd bv:infernus gaat erin rijde ff later stapt die uit en spawn nog een auto, als deze gespawnd it moet de infernus weg gaan. en zo steeds door. iemand een manier hiervoor?? alvast bedankt ~Shotyoudie PS:CMD: dcmd_v(playerid,params[]) { new tmp[256],Float:x, Float:y, Float:z,String[256],PString[256],Index,pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); tmp = strtok(params, Index); if(GetPlayerRank(playerid) <= 2) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"You must have Rank 2 or higher"); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You diden't give a vehicle name"); new vehicle = GetVehicleModelIDFromName(tmp); if(vehicle < 400 || vehicle > 611) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "ERROR: Invalid Vehicle Model ID!"); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); new PlayersVehicle = CreateVehicle(vehicle, x+3, y, z, -1, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(PlayersVehicle, GetPlayerInterior(playerid)); format(String, sizeof(String), "You have spawned a %s", PlayerVehicle[vehicle - 400]); format(PString, sizeof(PString), "%s (Id:%d) Spawned a %s", pname,playerid,PlayerVehicle[vehicle - 400]); SendClientMessage(playerid, COLOR_NGREEN, String); printf(PString); return 1; } (Dit cmd werkt gewoon) Reageren
Sandra Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Zet bovenaan je script new PlayersVehicle[MAX_PLAYERS]; en dit word het commando: [code]dcmd_v(playerid,params[]) { new tmp[256],Float:x, Float:y, Float:z,String[256],PString[256],Index,pname[MAX_PLAYER_NAME]; GetPlayerName(playerid, pname, sizeof(pname)); tmp = strtok(params, Index); if(GetPlayerRank(playerid) <= 2) return SendClientMessage(playerid,COLOR_RED,"You must have Rank 2 or higher"); if(!strlen(tmp)) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "You diden't give a vehicle name"); new vehicle = GetVehicleModelIDFromName(tmp); if(vehicle < 400 || vehicle > 611) return SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, "ERROR: Invalid Vehicle Model ID!"); GetPlayerPos(playerid, x, y, z); DestroyVehicle(PlayersVehicle[playerid]); PlayersVehicle[playerid] = CreateVehicle(vehicle, x+3, y, z, -1, -1, -1, -1); LinkVehicleToInterior(PlayersVehicle[playerid], GetPlayerInterior(playerid)); format(String, sizeof(String), "You have spawned a %s", PlayerVehicle[vehicle - 400]); format(PString, sizeof(PString), "%s (Id:%d) Spawned a %s", pname,playerid,PlayerVehicle[vehicle - 400]); SendClientMessage(playerid, COLOR_NGREEN, String); printf(PString); return 1; } Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.