Bierbuikje Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Ik kreeg via Gijsso een link van een tutorial voor een metalen tekst en werd er meteen verliefd op. Dit is mijn outcome, wat vinden jullie er van? Tutorial: http://www.psawesome.com/tutorials/metal-text-under-12-oclock-spot-light Reageren
Jeremy. Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 (bewerkt) Ziet er strak uit, mooi licht effect. Alleen de Border vind ik wat minder. Gebruik gewoon een Border, zwart en 1px. Probeer alleen iets orgineler te zijn dan die van de tutorial. Gebruik een andere background, doe er iets leuks mee. Bewerkt: 8 april 2010 door Jeremy. Reageren
Fedmas Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Schon gut he . Nee, ik vind hem vet. Vind de signature versie vetter, dan zie je die light bol op de bg niet zo in "deeltjes" als op de grote. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.