Flokkert Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Hallo, Ik kan me niet aanmelden op Windows Live Messenger. Foutcode: 81000306 En ik heb verbinding met Internet. Wie kan me helpen? Greetz Folkerthoog Reageren
Djmaddox Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Dit had bij iemand gewerkt(gevonden op google): Try this to disable autotuning: - Click start, All Programs - Accesories - Right-click Command Prompt - Click Run As Administrator - Type the following: netsh int tcp set global autotuninglevel=disabled - Press enter - Restart your computer PS: google is iets wat jij ook hebt, hoor. Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 heeft niet geholpen, maar ik weet al wat het is. Ik heb Momenteel geen verbinding met .NET Messenger Service Reageren
Gangsta Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Je bent niet de enige. Ik en vele anderen hebben dit ook. Even afwachten volgens mij. Edit: Hij doet 't weer. Bewerkt: 4 april 2010 door Gangsta Reageren
Flokkert Geplaatst: 4 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 4 april 2010 (bewerkt) Je bent niet de enige. Ik en vele anderen hebben dit ook. Even afwachten volgens mij. Mn broer had dit vanochtend ook, maar ik ben nu bezig de nieuwste versie te downloaden EDIT: Hij doet het weer, kan wel een op! Bewerkt: 4 april 2010 door folkerthoog Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.