geertdentek Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 heey ik heb een probleem ik kom steeds niet weg met het vliegtuig: AT-400 op mijn pc hoe kom ik op de landings baan???? Reageren
m.o.d Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 "rijden", door de Q en E te gebruiken om te sturen. Q voor links E voor rechts S voor achteruit? W voor vooruit? normaal gebruik je A en D voor links en rechts, maar in een vliegtuig op de grond werkt dit niet. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Bedoel je dat je niet wegraakt uit de kleine ruimte in verband met het manoevreren? Eerst rijd je achteruit en draai je naar links, daarna vooruit, met een draai naar rechts. Maar geef niet te veel gas. Het is namelijk zo goed als onmogelijk om op een andere manier op de landigsbaan te geraken. Reageren
Niiek Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 ^ Ik blijf altijd gewoon door draaien naar links terwijl ik 8teruit rijd Reageren
whoeveriam0iam14222 Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 het kan zijn dat hij niet achteruit wil dan moet je eerst dfe moter "starten" door vooruit gas te geven dat probleem heb ik altijd als ik 8eruit wil Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.