jan eefsting Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik heb millie 100% maar krijg geen nieuw pak :unsure: Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Met haar krijg je ook niks geen pak niks en dan besef je dat het verknoeide tijd is om met haar 100% te krijgen. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 want ik heb millie 100% ik vindt het raar Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jan eefsting Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 maar ik heb het op de gta walk trouht of hoe je het ook schrijft gezien met 100% millie Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) Ermmm je krijgt NIKS van haar als je 100% hebt HELEMAAL NIKS het is verknoeide tijd om met haar 100% te halen.. BTW edit je post zodat je een dubbelpost voorkomt. Bewerkt: 20 juni 2005 door Little Mister Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 maar ik heb het op de gta walk trouht of hoe je het ook schrijftgezien met 100% millie Lees dan eens goed op de Walktrough. http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...oud=DATE_MILLIE Gimp Suit krijg je bij de missie The Key tho her Heart. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
SNOOP-DOGG Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Maar je hebt ook een vriendin als je die kilt krijg je weer een missie daarow ergens in LV Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Silverwing Geplaatst: 25 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 25 juni 2005 Maar je hebt ook een vriendin als je die kilt krijg je weer een missie daarow ergens in LV Erm,we hebben het daar wel over... Maar laat dit topic rusten,het is duidelijk dat je geen pak krijgt van Millie. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.