Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Hoi! Ik wil graag een signature hebben voor mijn gang "The Episodes Gang" Type: signature Stijl: Grand Theft Auto Episodes from Liberty City Grootte: groter dan 500x150, maakt niet zoveel uit. Voorbeeld: maakt niet uit, een passende. Tekst: The Episodes Gang (TEG) Recruitment Rand: zwart Kleuren: Episodes kleuren graag Render (optioneel): Klik! (Denk er wel aan dat het logo eruit moet tenzij je de tekst die ik wil dat je dit erin krijgt.) Extra (optioneel): het is voor mijn gang, dus het hoeft niet perse supermooi te zijn. Mvg Grand Theft Auto TOM PS: het heeft niet zo'n erge haast.
Kloep Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik wil dit best wel doen, maar de tekst uit die afbeelding halen is knap lastig (niet alleen de tekst eruit halen natuurlijk, maar ook de achtergrond mooi door laten lopen). Heb je misschien een andere afbeelding zonder tekst die je wilt?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik wil dit best wel doen, maar de tekst uit die afbeelding halen is knap lastig (niet alleen de tekst eruit halen natuurlijk, maar ook de achtergrond mooi door laten lopen). Heb je misschien een andere afbeelding zonder tekst die je wilt? Helaas, ik wil hem natuurlijk wel zonder tekst, maar deze afbeelding is verder nergens te vinden zonder tekst...
Kloep Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Hmm, ok. Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken dan.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Hmm, ok. Ik zal eens kijken wat ik er van kan maken dan. Dank u!
Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Ik wil altijd mij eigen ideeen uitwerken mag het ook een SA artwork/screen zijn? Alleen ga ik hem denk ik toch niet maken want dat zou een beete stom voor Kloep zijn Nou ja, een tijdelijke sig dan misschien? [img=http://bdn3ia.blu.livefilestore.com/y1pqcweELJ5FVOPxmlyZvNm3MIQVYe0vrK7xWa5kj4IMc4P9JMYyEXGRUpCIzUpxF037gyX5cImmke86GgMyOV_tiHyBu9KjkO0/banner4.png] Kritiek please Hieronder: Bewerkt: 5 april 2010 door Gta-kneusje
Galiorix Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik wil altijd mij eigen ideeen uitwerken mag het ook een SA artwork/screen zijn? Het gaat er toch om wat degene die het spul aanvraagt wilt en niet wat jij wilt?
Kloep Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Doe jij hem maar hoor. Met het letters weghalen wil het toch niet echt lukken.
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Ik wil altijd mij eigen ideeen uitwerken mag het ook een SA artwork/screen zijn? Alleen ga ik hem denk ik toch niet maken want dat zou een beete stom voor Kloep zijn Nou ja, een tijdelijke sig dan misschien? [img=http://bdn3ia.blu.livefilestore.com/y1pqcweELJ5FVOPxmlyZvNm3MIQVYe0vrK7xWa5kj4IMc4P9JMYyEXGRUpCIzUpxF037gyX5cImmke86GgMyOV_tiHyBu9KjkO0/banner4.png] Kritiek please Hieronder: Mag zeker! Als je er dan één kan maken dan is het goed. @Hierboven: ik niet... Bewerkt: 5 april 2010 door Grand Theft Auto TOM
Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Doe jij hem maar hoor. Met het letters weghalen wil het toch niet echt lukken. Oh, als jij hem had willen maken dan mag jij het doen hoor Hierboven: Wat bedoel je met, Ik niet? Bewerkt: 5 april 2010 door Gta-kneusje
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Doe jij hem maar hoor. Met het letters weghalen wil het toch niet echt lukken. Oh, als jij hem had willen maken dan mag jij het doen hoor Hierboven: Wat bedoel je met, Ik niet? Kloep wil hem niet meer doen. En met "Ik niet " bedoel ik dat ik hem niet maak, of bedoelt Kloep het tegen jou? Bewerkt: 5 april 2010 door Grand Theft Auto TOM
Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik ga nu even een mooie screen maken. Nog voorkeuren?
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Ik ga nu even een mooie screen maken. Nog voorkeuren? Screen??? Voor de sig? Maar nee, ik heb geen ideeën... Bewerkt: 5 april 2010 door Grand Theft Auto TOM
Casss Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Ik ga nu even een mooie screen maken. Nog voorkeuren? Screen??? Voor de sig? Maar nee, ik heb geen ideeën... Voor de screen, maarja ik gebruik wel artwork Maar wat vind je van die eerste? Made in Paint Ik zit altijd te kloten met dat font Bewerkt: 5 april 2010 door Gta-kneusje
Kloep Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Als het hier niet lukt, hoor ik het wel.
Recommended Posts