GTA freakje Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Beste Mensen, Dit is het klets en vragen topic over lord of the rings battle for middle earth 2. Een leuke strategy game gebaseerd op (bijna gelijknamige)film. In het spel heb je een campain en skirmish (vrij) en oorlog om de ring modus. Ik heb al gelijk een vraag. Ik heb gehoord dat je archers op de muur kan zetten. Hoe? Veel kletsplezier in dit topic. Ook hoop ik dat er veel vragen kunnen worden opgelost. GTA Freakje Reageren
NickyHendriks Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Dan heb ik ook direct een vraagje, is er een manier om het aantal commando-punten omhoog te schroeven? Nu kan ik maar met kleine legertjes aanvallen en ik zou wel eens met een immens leger willen aankomen. Brengt mij ook meteen bij de vraag hoe ik meer legers te gelijk kan selecteren zodat ik ook mijn volledige commando-punten kan gebruiken. Lijkt mij echt geweldig om met 100 trebuchets aan te komen en dan nog super veel cavalerie en infanterie in de vorm dan Ithilien Rangers Reageren
GTA freakje Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Dan heb ik ook direct een vraagje, is er een manier om het aantal commando-punten omhoog te schroeven? Nu kan ik maar met kleine legertjes aanvallen en ik zou wel eens met een immens leger willen aankomen. Brengt mij ook meteen bij de vraag hoe ik meer legers te gelijk kan selecteren zodat ik ook mijn volledige commando-punten kan gebruiken. Lijkt mij echt geweldig om met 100 trebuchets aan te komen en dan nog super veel cavalerie en infanterie in de vorm dan Ithilien Rangers Je kan boerderijen bouwen voor je commandopunten. Je krijgt er 50 bij per boederij. Het maakt niet uit als de productiviteit 1 of 2% is al er maar een paar boerderijen zijn die rond de 100 draaien. Een heldenstandbeeld geeft 10 commandopunten. Legers tegelijk selecteren kan je doen door de muis ingedrukt te houden en te slepen. Of door shift en dan selecteren. Bewerkt: 6 april 2010 door GTA freakje Reageren
GwnHugo Geplaatst: 18 april 2010 Rapport Geplaatst: 18 april 2010 Online spelen bij dit spel is best wel vet. Met vette grote maps. Met waves is ook cool. Alleen singelplayer begint best snel te vervelen vind ik. Reageren
Pesimist Geplaatst: 29 april 2010 Rapport Geplaatst: 29 april 2010 Online spelen bij dit spel is best wel vet. Met vette grote maps. Met waves is ook cool. Alleen singelplayer begint best snel te vervelen vind ik. Helemaal gelijk maar ik haat het als de mensen waar mee ik speel laggen. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 mei 2010 Rapport Geplaatst: 5 mei 2010 Online spelen bij dit spel is best wel vet. Met vette grote maps. Met waves is ook cool. Alleen singelplayer begint best snel te vervelen vind ik. Helemaal gelijk maar ik haat het als de mensen waar mee ik speel laggen. Ja, dat is jammer. Soms zijn er maps waar je met haast niks begint en de tegenstander een onwijs groot leger heeft. Alleen omdat ze dan omhoog kunnen levelen. Reageren
Dakendak Geplaatst: 16 mei 2010 Rapport Geplaatst: 16 mei 2010 Allen de custom maps sucken zwaar... Reageren
GwnHugo Geplaatst: 28 mei 2010 Rapport Geplaatst: 28 mei 2010 Niet allemaal. Sommige zijn best vet. Er is geloof ik ook een map waar een soort van heel midden-aarde en de reis van Frodo en Sam is gemaakt. Dat is best wel mooi. Je ziet Frodo en Sam ook de hele tijd rondlopen. Het is juist leuk dat je ook wat andere maps hebt dan de normale die je bij single player ook hebt. Reageren
Dakendak Geplaatst: 29 juni 2010 Rapport Geplaatst: 29 juni 2010 Ja, soms zijn er hele goeie. Ofwel is het heel goed, ofwel bar slecht. Maar ik vind het leuk om LAN met mijn vriend te spelen. De singleplayer is niet slecht, alhoewel die van de eerste vele leuker was. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 5 juli 2010 Rapport Geplaatst: 5 juli 2010 Heeft hier trouwens iemand nog mods voor BFME? Ik heb zelf nu de mod voor Arnor en Rhun/Harad, maarkan je eigenlijk ook daarbij andere mods installeren? Bijvoorbeeld de mod voor numenoreanen? Dat zou namelijk ook wel vet zijn. Maar Ook de afbeelding op het menu is veranderd en de taal ook, dus ik ben bang dat het hele spel veranderd is. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.