Farid. Geplaatst: 4 april 2010 Rapport Geplaatst: 4 april 2010 Onderwerp: Film Soort design: Signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: mag Premade: Zolang hij niet eerder is gebruikt in een battle Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Succes Reageren
Royboow Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Onderwerp: Film Soort design: Signature Size design: max. 500x150 Render: mag Animatie: mag Premade: Zolang hij niet eerder is gebruikt in een battle Tijd van inlevering: z.s.m. Opmerking: Succes Laat maar, ik heb het te druk Bewerkt: 7 april 2010 door Royboow Reageren
Farid. Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Iemand anders die de uitdaging aan durft? Reageren
xLogiCx Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Iemand anders die de uitdaging aan durft? ik wil wel maar ben net ook 1 begonnen xD Reageren
Farid. Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 Ik wil wel. Kom maar op Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.