dennisvangiels Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Weet iemnand hoe je een auto in GTA IV kan bewaren. Geef plz antwoord Gr Dennis Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen Reageren
dennisvangiels Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen dankjewel. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens... Bewerkt: 5 april 2010 door Grand Theft Auto TOM Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br> Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens... uhh.. dan klopt het toch gewoon? Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. Reageren
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br> Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens... uhh.. dan klopt het toch gewoon? Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. Maximaal betekent "minder dan..." Dus jij bedoelt minder dan 2 voertuigen, 1 dus.>>> Door Jacky-2007: Voordat je de wijsneus uithangt, check dan eerst even of je het zelf wel goed weet. Zie mijn post hieronder. <<< Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br> Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens... uhh.. dan klopt het toch gewoon? Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. Maximaal betekent "minder dan..." Dus jij bedoelt minder dan 2 voertuigen, 1 dus. Maximaal betekent toch gewoon ''niet meer dan...'' Reageren
Jacky-2007 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Het woord "maximaal" op woorden-boek.nl: bn het maximum uitmakende, grootste, hoogste; bijv.maximale dosishoogste dosis van een geneesmiddel per keer of per dag; bijw ten hoogste het grootst mogelijk maximum, grootst, hoogste maximum, ten hoogste De zin "maximaal 2 voertuigen" betekent dus "niet meer dan twee voertuigen". In de reactie van liberty4life staat dan ook: "Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen"Met andere woorden, in één parkeervak kunnen niet meer dan twee voertuigen. Wanneer je meerdere safehouses hebt wanneer je bent gevorderd in de game, heb je meerdere vakken waar per vak twee auto's in geplaatst kunnen worden. Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 maximaal bw maximaal [ˈmɑksimal] niet meer dan;= hoogstens; minimaal er kunnen maximaal twintig mensen mee Reageren
Guardian1980 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt. Reageren
Jimmiefitz Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Je kan er ook helikopters bewaren. Reageren
Phoenyxar Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt. Maar, als je opslaat zullen enkel je 2 recentste voertuigen bewaart worden en de andere verdwijnen . Het kan inderdaad kloppen dat ze blijven staan wanneer je ze er plaatst en verder speelt. Reageren
Melvin_123 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt. Ik heb dit ook eens een paar keer geprobeerd , helaas werd steeds 1 van de 3 auto's niet gesaved dus stonden er alsnog maar 2 auto's En ik heb ze ook Haaks geparkeerd omdat ze dan grootste deel toch in het vak staan nog. Maargoed 2 auto's per vak is toch wel genoeg ? je kan tenslotte 10 wagens bewaren dus Reageren
MidnightMayhem Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 Was het niet zo dat juist één wiel van de auto erin moest staan om het te kunnen saven? Reageren
Liberty4Life Geplaatst: 15 april 2010 Rapport Geplaatst: 15 april 2010 (bewerkt) Was het niet zo dat juist één wiel van de auto erin moest staan om het te kunnen saven? Probeer het. Bewerkt: 15 april 2010 door Liberty4Life Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.