Jump to content

Hoe kun je auto's bewaren


dennisvangiels

Recommended Posts

Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen

Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens...:7

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br>

Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens...:7

uhh.. dan klopt het toch gewoon?

Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. :?

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br>

Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens...:7

uhh.. dan klopt het toch gewoon?

Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. :?

Maximaal betekent "minder dan..." Dus jij bedoelt minder dan 2 voertuigen, 1 dus.emo.gif>>> Door Jacky-2007: Voordat je de wijsneus uithangt, check dan eerst even of je het zelf wel goed weet. Zie mijn post hieronder. :tu: <<<

Link to comment
Delen op andere websites

Voor je savehouse heb je een vak met gele lijnen. Zet je daar je auto in dan wordt deze bewaart. Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen<br>

Maximaal 2??? Ik heb bij elke savehouse 2 dikke auto's staan en in Alderney zelfs 2 vrachtwagens...:7

uhh.. dan klopt het toch gewoon?

Maximaal 2 voertuigen per vak, jij hebt bij elk savehouse 2 voertuigen.. :?

Maximaal betekent "minder dan..." Dus jij bedoelt minder dan 2 voertuigen, 1 dus.emo.gif

Maximaal betekent toch gewoon ''niet meer dan...''

Link to comment
Delen op andere websites

Het woord "maximaal" op woorden-boek.nl:

  • bn het maximum uitmakende, grootste, hoogste; bijv.
    maximale dosis
    hoogste dosis van een geneesmiddel per keer of per dag;
  • bijw ten hoogste
  • het grootst mogelijk
  • maximum, grootst, hoogste
  • maximum, ten hoogste

De zin "maximaal 2 voertuigen" betekent dus "niet meer dan twee voertuigen".

In de reactie van liberty4life staat dan ook:

"Je kunt maximaal 2 voertuigen in het vak plaatsen"
Met andere woorden, in één parkeervak kunnen niet meer dan twee voertuigen. Wanneer je meerdere safehouses hebt wanneer je bent gevorderd in de game, heb je meerdere vakken waar per vak twee auto's in geplaatst kunnen worden.
Link to comment
Delen op andere websites

Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt.

Maar, als je opslaat zullen enkel je 2 recentste voertuigen bewaart worden en de andere verdwijnen ;) .

Het kan inderdaad kloppen dat ze blijven staan wanneer je ze er plaatst en verder speelt.

Link to comment
Delen op andere websites

Een motor is ook een voertuig. Ik had eens tien motoren in een parkeervak geplaatst voor het behalen van de achievement "chain reaction". En als we het over auto's hebben kunnen er drie geparkeerd worden. Je moet ze dan wel haaks op het vak parkeren, maar als je geluk hebt blijven ze staan en worden ze er niet uit gebotst door andere weggebruikers. Dit is mij wel eens gelukt.

Ik heb dit ook eens een paar keer geprobeerd , helaas werd steeds 1 van de 3 auto's niet gesaved dus stonden er alsnog maar 2 auto's :7 En ik heb ze ook Haaks geparkeerd omdat ze dan grootste deel toch in het vak staan nog.

Maargoed 2 auto's per vak is toch wel genoeg ? je kan tenslotte 10 wagens bewaren dus :tu:

Link to comment
Delen op andere websites

  • 2 weken later...

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...