Jump to content

GTA 4 sloom, 3 fps, texture problemen... snelle PC windows 7


grandmaster-b

Recommended Posts

Hallo allemaal,

Ik heb een groot probleem met GTA IV. Ik had eerst Windows 7 ultimate RC, en GTA 4 deed 50 fps, niks aan de hand! Maar op een één of anderen manier, nu ik de originele windows 7 ultimate heb, draait hij super slow, 3 tot 10 fps.

Je ziet delen van gezichten niet meer, ik snap er niks van en het is heel frustrerend, games als BFBC 2 doen wel gewoon 50 fps. Ik weet niet wat er mis is! Ik kan ook geen drivers vinden, ik heb al ik weet niet hoeveel drivers geinstalleerd, maar het helpt niets.

Ik heb een raport gemaakt: BIJLAGE

En dit zijn een paar specs:

Moederbord: ASUS P6T6 WS revolution

Processor: Intel core I7 920

Graphic card: HD4870 1gb

RAM: 6 GB

Hij zou hem super moeten draaien, ik begrijp er niks van, hopelijk kan iemand helpen!

Bedankt,

Grandmaster-

Report.txt

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 31
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • grandmaster-b

    13

  • wesley123

    8

  • Fezz

    5

  • Hayte

    2

heb je de -memrestrict fix geprobeert? deze staat bovenaan gepinned, lees het topic aub GOED door, alles staat er uit gelegt

Het werkt! I F*CKING LOVE YOU! En de makers van de oplossing van het probleem natuurlijk ook héél erg!!!!

Oke, hij doet nu 56 fps, maar weet iemand een oplossing voor het probleem dat hij wel erg schokkerig is? beetje laggy, soms doet hij het heel vloeiend, en dan gaat hij een beetje schokken! :S

alvast bedankt!

Bewerkt: door grandmaster-b
Link to comment
Delen op andere websites

heb je de -memrestrict fix geprobeert? deze staat bovenaan gepinned, lees het topic aub GOED door, alles staat er uit gelegt

Het werkt! I F*CKING LOVE YOU! En de makers van de oplossing van het probleem natuurlijk ook héél erg!!!!

Oke, hij doet nu 56 fps, maar weet iemand een oplossing voor het probleem dat hij wel erg schokkerig is? beetje laggy, soms doet hij het heel vloeiend, en dan gaat hij een beetje schokken! :S

alvast bedankt!

Heb je 'm legaal? :schater:

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de -memrestrict fix geprobeert? deze staat bovenaan gepinned, lees het topic aub GOED door, alles staat er uit gelegt

Het werkt! I F*CKING LOVE YOU! En de makers van de oplossing van het probleem natuurlijk ook héél erg!!!!

Oke, hij doet nu 56 fps, maar weet iemand een oplossing voor het probleem dat hij wel erg schokkerig is? beetje laggy, soms doet hij het heel vloeiend, en dan gaat hij een beetje schokken! :S

alvast bedankt!

Heb je 'm legaal? :schater:

Jahh.. natuurlijk! Hoe wil je dat ik het bewijs? maar help me please, hij draait zo hoog, en dan schokt hij nog steeds

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de -memrestrict fix geprobeert? deze staat bovenaan gepinned, lees het topic aub GOED door, alles staat er uit gelegt

Het werkt! I F*CKING LOVE YOU! En de makers van de oplossing van het probleem natuurlijk ook héél erg!!!!

Oke, hij doet nu 56 fps, maar weet iemand een oplossing voor het probleem dat hij wel erg schokkerig is? beetje laggy, soms doet hij het heel vloeiend, en dan gaat hij een beetje schokken! :S

alvast bedankt!

Heb je 'm legaal? schater.gif

Jahh.. natuurlijk! Hoe wil je dat ik het bewijs? maar help me please, hij draait zo hoog, en dan schokt hij nog steeds

Zet de settings wat lager?

Link to comment
Delen op andere websites

heb je de -memrestrict fix geprobeert? deze staat bovenaan gepinned, lees het topic aub GOED door, alles staat er uit gelegt

Het werkt! I F*CKING LOVE YOU! En de makers van de oplossing van het probleem natuurlijk ook héél erg!!!!

Oke, hij doet nu 56 fps, maar weet iemand een oplossing voor het probleem dat hij wel erg schokkerig is? beetje laggy, soms doet hij het heel vloeiend, en dan gaat hij een beetje schokken! :S

alvast bedankt!

Heb je 'm legaal? schater.gif

Jahh.. natuurlijk! Hoe wil je dat ik het bewijs? maar help me please, hij draait zo hoog, en dan schokt hij nog steeds

Zet de settings wat lager?

Het rare is dat als de settings hoger zijn, draait hij beter, maar als ik dan snel ga rijden, dan begint hij weer naar achteren de schokken en te haperen:(

Link to comment
Delen op andere websites

Ga eens naar Configuratiescherm>>Systeem en beveiliging>>Sysyteem>>Geavanceerde systeeminstellingen Links in beeld> klik dan op instellingen, de bovenste knop en klik dan op beste prestaties. Dat helpt meestal wel, bij mij dan.

Link to comment
Delen op andere websites

Jah, heb ik gedaan.. en door dat prestatie gebeuren laad hij nu in 2 seconden ^_^

Maar hij schokt nog, steeds zou het te maken kunnen hebben met de: CPU, direct x, .net? of echt alleen met de video kaart, want het is zo raar dat hij wel snelle fps heeft, maar zó erg schokt, op welke settings dan ook!

Zo zou die moeten lopen:

Maarja, dat doet hij dus nu niet meer, toen ik mijn xbox controller eruit haalde, haperde hij wel minder. Maar ik weet het nog steeds niet:(

Bewerkt: door grandmaster-b
Link to comment
Delen op andere websites

@Dji-unit; Je kan in de hoofdpost al zien dat hij het spel met gemak zou moeten draaien.

@Grandmaster-b; heb je de nieuwste drivers geïnstalleerd voor je grafische kaart? Je zegt in de hoofdpost al dat je veel drivers hebt geïnstalleerd, maar je bent niet bepaald specifiek.

Edit: Weet je trouwens zeker dat je de memoryleaking fix goed toepast? Volgens mij heb je namelijk nog steeds last van memoryleaking. Lees het topic nog eens goed door, en volg de stappen. Ga omhoog of omlaag in de lijst met commandlines tot de schockken weg zijn. Heb je dan, zelfs met het optimale resultaat, schokken?

Bewerkt: door Hayte
Link to comment
Delen op andere websites

@grandmaster b; zorg dat je alle andere openstaande programmas hebt afgesloten, dit kan erg slechte performance veroorzaken.

De 'lag' waar jij het over hebt is niet gewone lag, maar lag dat voor komt als er bijvoorbeeld tekort is qua geheugen. Probeer eens een andere -memrestrictline, bijvoorbeeld 1tje hoger in de lijst, het kan maarzo dat dat wel werkt

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...