GTA-Callais Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 ]Ik krijg als ik Samp opstart deze error: En als ik San Andreas dan normaal opstart doet hij niks.. voorheen werkte hij wel normaal, en ik heb niks bijzonders gedaan wat ernaartoe geleid kan hebben dat hij niet meer werkte. Weet iemand de oplossing? Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Kan het zijn dat je v 2.0 hebt ? Je moet v 1.0 hebben .... Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Kan het zijn dat je v 2.0 hebt ? Je moet v 1.0 hebben van GTA san andreas.... Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Kan het zijn dat je v 2.0 hebt ? Je moet v 1.0 hebben van GTA san andreas.... ? lol , een emeoticon ... Wat wil je ermee zeggen ? Bewerkt: 5 april 2010 door Smithie Reageren
Kryziek Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 lol, nee xD Ik had jouw post bewerkt Zie het dikgedrukte en onderstreepte Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 lol, nee xD Ik had jouw post bewerkt Zie het dikgedrukte en onderstreepte Ow , oja , ik zie het Sorry , had het eerst niet door... Kan jij berichten veranderen ? Cool !! Reageren
GTA-Callais Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb ook San Andreas 1.0, hij werkte normaal wel hij doet het nu opeens niet Reageren
Casss Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 lol, nee xD Ik had jouw post bewerkt Zie het dikgedrukte en onderstreepte Ow , oja , ik zie het Sorry , had het eerst niet door... Kan jij berichten veranderen ? Cool !! Nee, hij kan geen berichten van anderen aanpassen, maar de qoute van anderen wel! Reageren
Smithie Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 GTa-Callias : Heb je ( voordat je problemen kreeg met SAMP ) een mod gedownload ? Gebeurt dit bij elke server , of bij één ? Reageren
GTA-Callais Geplaatst: 23 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 23 april 2010 Gebeurt bij elke server, en het kan kloppen dat hij het na de MODs niet meer deed, maar dat weet ik niet meer zeker. Ik download hem nu btw voor de 3de keer opnieuw, en ga hem in compatibaliteitsmodus voor Windows XP starten, hopende dat hij dan wel lukt. Hij is terwijl ik deze post aan het typen was klaar, dus nu even nog de setup. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.