Teraku Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik heb de "Enterable Tram" mod gedownload van MoeRon, maar hij werkt niet. Ik heb de patcher naar 1.0 gebruikt die hier op gtagames.nl te downloaden is voor SA, ik heb alles goed gedaan, maar er verandert niks. Maar ik weet dat het wel iets hoort te veranderen, want ik had hem eerder al geinstalleerd, en toen deed hij het gewoon. En bijna alle reacties op de file zijn positief. Wat ik heb gedaan: Er zat alleen een tram.dff in de archive. De gta3.img is niet Alleen-Lezen. Ik heb de originele tram.dff in de gta3.img met IMGTool verwijderd, en toen heb ik de nieuwe, gemodde erin gezet. En daarna klikte ik op Rebuild Archive, en toen hij klaar was sluitte ik IMGTool en startte ik GTA San Andreas op, maar ik kan nog steeds de tram niet in. Ik weet dat je hem niet kan enteren als een voertuig, maar je hoort er gewoon in te kunnen springen, maar dat kon ook niet. Kan iemand mij helpen? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.