Jump to content

Nikko's Vrienden : Dwayne , Brucie , Little Jacob , etc


Melvin_123

Recommended Posts

Hoe Vaker je met een Vriend uitgaat , hoe meer ze je beginnen te mogen.

En wanneer ze je genoeg mogen dan krijg je een Special Ability ter Beschikking.

Nu is mijn Vraag : Als je bij Dwayne , Little Jacob of Brucie een Special Ability hebt gehaald omdat je zoveel procent Vriendschap heb opgebouwd , Moet je dan ook Regelmatig met ze blijven uitgaan om deze Special Ability te blijven behouden ? of maakt dat niet uit ? Want als dat niet hoeft , Dan ga ik dat ook niet meer blijven doen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dnek niet dat je binnen het uur moet arriveren hoor, hij zegt dat wel maar ik ben ook al meerdere keren grandioos te laat geweest. Ik denk dat het is omdat je LJ gaat halen met een motor. Jacob heeft liever een auto, liever geen cabrio, zodat hij zijn pot kan oproken :clown: .

Link to comment
Delen op andere websites

Ik dnek niet dat je binnen het uur moet arriveren hoor, hij zegt dat wel maar ik ben ook al meerdere keren grandioos te laat geweest. Ik denk dat het is omdat je LJ gaat halen met een motor. Jacob heeft liever een auto, liever geen cabrio, zodat hij zijn pot kan oproken :clown: .

Ow, kan ook. Maar ik heb toch al een paar keer gehad dat ik 10 minuten te laat was, en dat het duimpie omlaag ging. (en ja, ik was met de auto, ik hou niet van motoren. )

Link to comment
Delen op andere websites

Je gaat toch soms met ze moeten uitgaan, maar reageer dan enkel op hun telefoontjes om ergens naartoe te gaan, zo ben je zeker dat het percentage niet te veel zakt, maar juist nog wat stijgt :) .

Oke je Vriendschap kan dus ook weer Afzakken , Goed om te weten dan ga ik alleen dingen doen Als hun naar mij toe bellen.

En als ik echt ff niks beters te doen heb bel ik ze toch maar wel :puh:

Maar als je Vriendschap lang genoeg blijft zakken omdat je niks doet , en iedereen af blijft zeggen , Gaan hun Special Ability's dan ook weer foetsie ? :7

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij geen 1 persoon de speciale ability's

Ga je wel eens uit met je Vrienden eigenlijk ?

Hoe Vaker je uitgaat des te meer gaan je Vrienden je mogen en Wanneer ze je goed genoeg mogen dan krijg je die Special Ability's ;) Je moet gewoon met je Vrienden Regelmatig Diversen Activiteiten doen Zoals : Eten/Drinken , Strip & Comedy Club Bezoeken , of Bowlen en Hoe meer je Doet Hoe sneller je Percentage Vriendschap Stijgt en op een Bepaald Percentage van je Vriendschap krijg je bij elke Vriend een Special Ability :dans: (en dat kan soms echt handig zijn , ben ik achter gekomen).

Maar wat ook Belangrijk is Dat wanneer iemand jou belt om iets te gaan doen dat je Hierop Positief Antwoord Geeft ! ;)

Bewerkt: door Melvin_123
Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij geen 1 persoon de speciale ability's

Ga je wel eens uit met je Vrienden eigenlijk ?

Hoe Vaker je uitgaat des te meer gaan je Vrienden je mogen en Wanneer ze je goed genoeg mogen dan krijg je die Special Ability's knipoog.gif Je moet gewoon met je Vrienden Regelmatig Diversen Activiteiten doen Zoals : Eten/Drinken , Strip & Comedy Club Bezoeken , of Bowlen en Hoe meer je Doet Hoe sneller je Percentage Vriendschap Stijgt en op een Bepaald Percentage van je Vriendschap krijg je bij elke Vriend een Special Ability static.gif (en dat kan soms echt handig zijn , ben ik achter gekomen).

Maar wat ook Belangrijk is Dat wanneer iemand jou belt om iets te gaan doen dat je Hierop Positief Antwoord Geeft ! knipoog.gif

Als je eenmaal gebelt kan je ook een Taxi roepen om naar je vriend toe te gaan.

En als je gebelt word of je belt en je kan niet meer ga je gewoon naar je vriend in de Telefoon-Lijst selecteer je hem en druk je op Cancel Plans.

Nu zal hij het goed vinden dat je even gebelt hebt dat je niet kon.

Link to comment
Delen op andere websites

ik heb bij geen 1 persoon de speciale ability's

Ga je wel eens uit met je Vrienden eigenlijk ?

Hoe Vaker je uitgaat des te meer gaan je Vrienden je mogen en Wanneer ze je goed genoeg mogen dan krijg je die Special Ability's knipoog.gif Je moet gewoon met je Vrienden Regelmatig Diversen Activiteiten doen Zoals : Eten/Drinken , Strip & Comedy Club Bezoeken , of Bowlen en Hoe meer je Doet Hoe sneller je Percentage Vriendschap Stijgt en op een Bepaald Percentage van je Vriendschap krijg je bij elke Vriend een Special Ability static.gif (en dat kan soms echt handig zijn , ben ik achter gekomen).

Maar wat ook Belangrijk is Dat wanneer iemand jou belt om iets te gaan doen dat je Hierop Positief Antwoord Geeft ! knipoog.gif

Als je eenmaal gebelt kan je ook een Taxi roepen om naar je vriend toe te gaan.

En als je gebelt word of je belt en je kan niet meer ga je gewoon naar je vriend in de Telefoon-Lijst selecteer je hem en druk je op Cancel Plans.

Nu zal hij het goed vinden dat je even gebelt hebt dat je niet kon.

Als je een Afspraak hebt Gemaakt met een Vriend van je , Dan kan je idd een Taxi Aanhouden en als je daar dan inzit staat de Locatie van je Vriend/Afspraak als een Bestemming in die Taxi Computer. ^_^ Ik Blijf die Taxi Functie wel Erg Relaxed vinden in Liberty City , Voor als je zelf even Geen Zin hebt om te rijden. :N

Ook als je bij je Vriend bent Aangekomen kan je weer een Taxi Aanhouden en die zal Jullie Samen dan Weg Brengen naar Plaats van Bestemming ! :dans: ( Ik speel zelf op de Xbox 360 ) Dus dan druk je even op X en je bent binnen een Paar Seconden op je Bestemming :tu: Écht Chill is dat ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...