DangerHamzi Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 nadat ik srt 3 final had geintslleerd geberut er als ik in een auto(snel:P) rijd dit: dat wat ik heb omcirkelt hoort niet zo!! ik weeet npog van paar maanden geleden dat er iets hiervoor was. maar ik heb san andreas opnieuw gedaan drm HELP! Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Wat je ziet is dat, dat gedeelte nog niet volledig geladen is. Als je even zou wachten dan zou het weer verschijnen. Je kan dit oplossen om in de instellingen de draw-distance te verhogen. Als je dit probleem nog niet eerder had kan het komen doordat als die auto in beeld is, dat die auto high-poly is en dat dan het wat langzamer laad. Bewerkt: 5 april 2010 door BC7 Reageren
Galiorix Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Wat je ziet is dat, dat gedeelte nog niet volledig geladen is. Als je even zou wachten dan zou het weer verschijnen. Je kan dit oplossen om in de instellingen de draw-distance te verhogen. Als je dit probleem nog niet eerder had kan het komen doordat als die auto in beeld is, dat die auto high-poly is en dat dan het wat langzamer laad. Meer specifieker: de videokaart kan die hoeveelheid poly's niet aan en verhindert dus dat de rest van de weg niet meer geladen word. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.