sanvice Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Eey mensen. Dit is een topic voor de Radiohead luisteraars. Vertel hier wat je van Radiohead vind. Je kan ook een soort schema maken zoals dit. Favo Lied: Favo Album: Favo Bandlid: Nou zou ik beginnen ? Radiohead Rulezzzz xD Favo Lied: Euumh... een moeilijke toch maar House Of Cards Favo Album:In Rainbows Favo Bandlid:Jonny Greenwood (lead gitarist) Je mag zelf ook dingen aanvoegen zoals Favo live optreden xD see ya sanvice Bewerkt: 5 april 2010 door sanvice Reageren
Djmaddox Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 1 topic over slechts 1 band is best wel onnodig, denk ik. Reageren
sanvice Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 1 topic over slechts 1 band is best wel onnodig, denk ik. Hoezo? je hebt ook een topic over alleen Green Day en die word vaak bezocht. Reageren
GwnHugo Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Die is eigenlijk ook niet nodig. Maar zo zou je voor elke artiest wel een topic aan kunnen maken. Dan blijf je wel bezig. Reageren
sanvice Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Die is eigenlijk ook niet nodig. Maar zo zou je voor elke artiest wel een topic aan kunnen maken. Dan blijf je wel bezig. gaat er nog iemand iets ontopics reageren of alleen onzin dat het onnodig is ? Reageren
sanvice Geplaatst: 22 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 22 april 2010 *sorry voor dubbelpost* Gooi hier maar een dikke slot op mod. Er is al een hele tijd niet gereageerd Reageren
Radiohead Geplaatst: 12 mei 2012 Rapport Geplaatst: 12 mei 2012 Ben ik de enigste die ook fan is? Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.