wannes12 Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Ik ben al een tijdje bezig met modden en nu heb ik geprobeerd om een grote map te maken maar er zijn een paar problemen:ik heb dus gevonden dat als ik een map groter maak dan 500 op 500 dan werkt de collision niet en dan zou je denken ik verdeel het in een paar stukken van 500 op 500 maar dan zit er nog een addertje onder het gras want als je teveel files bijvoegt bij je gta3 met img-tool dan crasht gta. dus het zou wel interessant zijn moest er iemand mij vertellen hoe je dat oplost. Reageren
Beagle Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Je kan een nieuwe IMG maken en aanmelden in gta.dat, zo kan je meer bestanden toevoegen door ze daarin te zetten. Reageren
wannes12 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Je kan een nieuwe IMG maken en aanmelden in gta.dat, zo kan je meer bestanden toevoegen door ze daarin te zetten. Hoe maak je nieuwe img ? Bewerkt: 5 april 2010 door wannes12 Reageren
Crypteq Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Hoe maak je nieuwe img ? Je kan met G-IMG een nieuw img archief maken: Klik Reageren
wannes12 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Je kan een nieuwe IMG maken en aanmelden in gta.dat, zo kan je meer bestanden toevoegen door ze daarin te zetten. en hoe meld je die img aan in gta.dat Reageren
Beagle Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Boven aan in gta.dat stukje kopiëren over een andere IMG, die plak je eronder en geef je je eigen pad aan naar je img. Reageren
wannes12 Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Boven aan in gta.dat stukje kopiëren over een andere IMG, die plak je eronder en geef je je eigen pad aan naar je img. Mijn gta crasht als ik dat doe Als ik meer dan 7 models in die nieuwe img zet dan crasht mij gta ik kan dus geen 14 files bijvoegen want als ik eerst 7 files in de nieuwe img steek en dan nog zelfs maar 1 file in gta3.img dan crashd gta nog. >>> Door Beagle: 3 posts samengevoegd; gebruik de edit knop om je bericht te bewerken.<<< Bewerkt: 5 april 2010 door wannes12 Reageren
wannes12 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) Ik kan dus nog altijd maar 7 files bijvoegen in mijn gta san andreas. Het maakt niet uit of die 7 in een nieuwe img staan of niet want altijd als ik meer dan 7 files probeer bij te voegen in gta dan crasht het tijdens het laden. Bewerkt: 6 april 2010 door wannes12 Reageren
Beagle Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Je kan met Sacky's Limit Adjuster nog proberen de limiet te verschuiven... Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.