Little Jacob Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 hey hey Ik weet niet of dit al gepost is of dat het onnodig is omdat we allemaal RockstarGames volgen op twitter. Anyways eerste filmpje gemaakt met de video editor van EFLC, voornamelijk ballad of gay tony: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 5 april 2010 had nog niet gezien. Wel leuk filmpje (zal dit een soort van eerste trailer zijn?). Ik wil zelf eigenlijk ook wel ooit filmpje maken maar ik kan het alleen niet zo goed (zal nog wel komen). CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 tweede filmpje, 15 min geleden erop gezet: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 leuke filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 En de derde, 10 minuten geleden gepost: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Ook niet echt boeiende filmpjes, maar toch beter dan dat ander filmpje die in een ander topic werd gepost. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 Ook niet echt boeiende filmpjes, maar toch beter dan dat ander filmpje die in een ander topic werd gepost. beter dan vorig 2 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 4e video, 28 minuten geleden gepost: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 4e video, 28 minuten geleden gepost: Klik weeral een saai filmpje Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
End Of The Riot Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Wat wil rockstar met deze promo bereiken? Willen ze soms hun video editor promoten? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Ik snap het ook niet helemaal. De filmpjes zijn nou niet écht spectaluclair en eigenlijk nogal saai. Een paar minuten geleden 'tweet-de' rockstar deze link van een IGN review over GTA EfLC op de PS3: Klik Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Dit is het betere werk: Maandag eerste Trailer EfLC PC/PS3! Ik ben ben benieuwd ! CYlas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.