ConvictionXX Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Hallo Ik heb al een lange tijd San Andreas. Ik had hem al een keer uitgespeeld en toen ging ik modden omdat het me verveelde. San Andreas werkte naar een tijdje niet meer Toen crashte ook nog mijn pc. Windows was weer opnieuw er op gezet. Ik zet SA weer er op en hij geeft een fout melding dat hij niet meer werkt. Ik heb al de goeie patch gedownload en geinstaleerd en hij doet het nog steeds niet KAN IEMAND MIJ HELPEN??? Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Exacte info over de foutmelding aub Reageren
ConvictionXX Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Exacte info over de foutmelding aub Sorry maar hij zegt alleen dit: gta_sa.exe werkt niet meer kan je dan even zeggen als je een goede optie weet wat je moet doen alvast bedankt Bewerkt: 5 april 2010 door ConvictionXX Reageren
m.o.d Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Exacte info over de foutmelding aub Sorry maar hij zegt alleen dit: gta_sa.exe werkt niet meer kan je dan even zeggen als je een goede optie weet wat je moet doen alvast bedankt maar wanneer krijg je deze melding? als je iets speciaals doet, of gewoon zomaar? Reageren
ConvictionXX Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Exacte info over de foutmelding aub Sorry maar hij zegt alleen dit: gta_sa.exe werkt niet meer kan je dan even zeggen als je een goede optie weet wat je moet doen alvast bedankt maar wanneer krijg je deze melding? als je iets speciaals doet, of gewoon zomaar? als ik de snelkoppeling op het bureaublad of gewoon naar deze computer gaat en het spel klikt Bewerkt: 5 april 2010 door ConvictionXX Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Probeer anders eens de downgrade patch van Joriz uit. Dit verandert de gtasa.exe , misschien helpt het dan. Reageren
ConvictionXX Geplaatst: 5 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 5 april 2010 Probeer anders eens de downgrade patch van Joriz uit. Dit verandert de gtasa.exe , misschien helpt het dan. ok bedankt dat lukt ook al niet >>> Door _KoE_Mzungu: Plaats geen dubbelpost, gebruik gewoon de [bewerken]-knop onderaan je laatste post.<<< Reageren
Smithie Geplaatst: 5 april 2010 Rapport Geplaatst: 5 april 2010 (bewerkt) Probeer spel opnieuw te installeren. Waarschijnlijk iets fout gegaan bij installatie Voldoet je pc aan de minimale systeemeisen ? Bewerkt: 6 april 2010 door _KoE_Mzungu Dubbelpost samengevoegd. Reageren
ConvictionXX Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Probeer spel opnieuw te installeren. Waarschijnlijk iets fout gegaan bij installatie Voldoet je pc aan de minimale systeemeisen ? dat heb ik al 10 keer gedaan ofsow en ja hij voldoet aan de eisen want ik heb hem wel eens gespeeld Reageren
m.o.d Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 deinstalleren, dan het register doorzoeken voor achtergebleven documenten, en dan ook de Userfiles verwijderen. dan weer installeren. dit hielp bij mij ook, ik kan het spel starten, maar niet opslaan, want als ik dan opnieuw laad, crashed hij weer Reageren
ConvictionXX Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Hij doet het weer en ik kan gewoon op slaaan Dankje wel iederen Reageren
wesleygtasa Geplaatst: 26 februari 2011 Rapport Geplaatst: 26 februari 2011 ksn iemsnd helpen door cleo start hij niet op omdat de gtxhook.dll fout is kan iemand me een goede sturen Reageren
hardcorezmeer Geplaatst: 28 mei 2011 Rapport Geplaatst: 28 mei 2011 Hij doet het weer en ik kan gewoon op slaaan Dankje wel iederen Hoe heb je het opgelost ? Want zit met het zelfde probleem Reageren
Indycar series Geplaatst: 31 mei 2011 Rapport Geplaatst: 31 mei 2011 Hij doet het weer en ik kan gewoon op slaaan Dankje wel iederen Hoe heb je het opgelost ? Want zit met het zelfde probleem Probeer eens de oplossingen zoals hierboven zijn gepost. Hij bedankt iedereen, dus zal wel iemand hier zijn die hem geholpen heeft. Reageren
voorhuidkornuit Geplaatst: 16 januari 2012 Rapport Geplaatst: 16 januari 2012 Hij doet het weer en ik kan gewoon op slaaan Dankje wel iederen Joo, Ik heb dus precies hetzelfde met die foutmelding. Maar ik ben niet zo goed met computers, dus zou je me precies stap voor stap kunnen uitleggen wat ik moet doen? Alvast bedankt! Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.