Jump to content

Goede TV voor Playstation 3


FrankDangerz

Recommended Posts

Hallo mensen :)

Ik heb een maand geleden een PS3 aangeschaft.

Ik heb er geen spijt van, wat het is echt super vet :)

Hij staat op mijn kamer, en ik heb niet een al te grote TV, en de kwaliteit is ook niet best :7

Ik ben dus van plan een iets grote en betere TV te kopen.

Met HD natuurlijk.

Heeft iemand hier een aanrader??

Niet al te duur please :engel:

Link to comment
Delen op andere websites

  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

  • FrankDangerz

    16

  • Hayte

    12

  • Grand Theft Auto TOM

    5

  • flippie13

    4

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Sony Bravia nemen. Mijn 26 inch. Sony Bravia heeft een topkwaliteit!worshippy.gif Je hebt ze in HD Ready en Full HD.puh2.gif

@Hieboven: waarom zou een monitor beter zijn???emo.gif

Bewerkt: door Grand Theft Auto TOM
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Sony Bravia nemen. Mijn 26 inch. Sony Bravia heeft een topkwaliteit!worshippy.gif Je hebt ze in HD Ready en Full HD.puh2.gif

@Hieboven: waarom zou een monitor beter zijn???emo.gif

Meer resolutie ofzo.

Ik heb een LG 26LH2000 (schande dat ik dat uit me hoofd ken), HD ready, 5 MS reactie tijd en nog meer goeds. 26 inch = 66 cm diagonaal. Gekocht voor 250 euro bij neckermann (inc. verzendkosten = 280)

Heerlijk ding is dat, werkt goed, mooie kwaliteit, mooi geluid, en dat voor nog geen 300 ;)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou een Sony Bravia nemen. Mijn 26 inch. Sony Bravia heeft een topkwaliteit!worshippy.gif Je hebt ze in HD Ready en Full HD.puh2.gif

@Hieboven: waarom zou een monitor beter zijn???emo.gif

Meer resolutie ofzo.

Ik heb een LG 26LH2000 (schande dat ik dat uit me hoofd ken), HD ready, 5 MS reactie tijd en nog meer goeds. 26 inch = 66 cm diagonaal. Gekocht voor 250 euro bij neckermann (inc. verzendkosten = 280)

Heerlijk ding is dat, werkt goed, mooie kwaliteit, mooi geluid, en dat voor nog geen 300 knipoog.gif

Mijn Sony Bravia kostte iets minder dan €250,-yep.gif Volgens mij €229 ,- bij de MediaMarkt, maar dat was een aanbieding...nosmile.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Nu je het zegt, waarom geen monitor :7

Ik heb sinds kort geen TV signaal meer op mijn kamer... dus dan is een monitor een beter idee, omdat ik toch geen TV kan kijken.

En ik sluit mijn eigen boxen erop aan.

Ik weet niet veel over HD enzo, het verschil tussen HD Full of HD Ready ? :clown:

Ik moet hem waarschijnlijk zelf betalen, dus rond de 100 - 130 euro? Kan je hier wat mee :$ ?

De grote, tja, euhm.. ik weet niet echt een goede grote, maar niet te klein, niet te groot :)

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Nu je het zegt, waarom geen monitor emo.gif

Ik heb sinds kort geen TV signaal meer op mijn kamer... dus dan is een monitor een beter idee, omdat ik toch geen TV kan kijken.

En ik sluit mijn eigen boxen erop aan.

Ik weet niet veel over HD enzo, het verschil tussen HD Full of HD Ready ? clown.gif

Ik moet hem waarschijnlijk zelf betalen, dus rond de 100 - 130 euro? Kan je hier wat mee bloos.gif ?

De grote, tja, euhm.. ik weet niet echt een goede grote, maar niet te klein, niet te groot smile3.gif

De Sony Bravia heb je in kleine soorten en grotere.puh2.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Nu je het zegt, waarom geen monitor :7

Ik heb sinds kort geen TV signaal meer op mijn kamer... dus dan is een monitor een beter idee, omdat ik toch geen TV kan kijken.

En ik sluit mijn eigen boxen erop aan.

Ik weet niet veel over HD enzo, het verschil tussen HD Full of HD Ready ? :clown:

Ik moet hem waarschijnlijk zelf betalen, dus rond de 100 - 130 euro? Kan je hier wat mee :$ ?

De grote, tja, euhm.. ik weet niet echt een goede grote, maar niet te klein, niet te groot :)

full hd heeft meer pixel dan hd ready, want hd ready = 1280x720 pixel en full hd = 1920 x 1080 pixel, das dus nog wel ff een verschil. En aangezien de ps3 full hd ondersteunt, is het natuurlijk mooi om een full hd aan te schaffen, hoewel ik denk dat dat niet gaat lukken voor €130,-

De goedkoopste tv met full hd, die ik kan vinden, is €220,- en de goedkoopste hd ready is €135,- Maar dan heb je wel een Odys TV, lekker betrouwbaar merk, ik ken het niet eens XD

Ikzelf heb in de woonkamer heb ik een JVC LT-42S90 staan, zalige tv om op te gamen, alleen wel 10x jouw budget :D

orig.jpg

Bewerkt: door TZG
Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Nu je het zegt, waarom geen monitor emo.gif

Ik heb sinds kort geen TV signaal meer op mijn kamer... dus dan is een monitor een beter idee, omdat ik toch geen TV kan kijken.

En ik sluit mijn eigen boxen erop aan.

Ik weet niet veel over HD enzo, het verschil tussen HD Full of HD Ready ? clown.gif

Ik moet hem waarschijnlijk zelf betalen, dus rond de 100 - 130 euro? Kan je hier wat mee bloos.gif ?

De grote, tja, euhm.. ik weet niet echt een goede grote, maar niet te klein, niet te groot smile3.gif

full hd heeft meer pixel dan hd ready, want hd ready = 1280x720 pixel en full hd = 1920 x 1080 pixel, das dus nog wel ff een verschil. En aangezien de ps3 full hd ondersteunt, is het natuurlijk mooi om een full hd aan te schaffen, hoewel ik denk dat dat niet gaat lukken voor €130,-

De goedkoopste tv met full hd, die ik kan vinden, is €220,- en de goedkoopste hd ready is €135,- Maar dan heb je wel een Odys TV, lekker betrouwbaar merk, ik ken het niet eens XD

Ik ken er wel meer die zo goedkoop zijn van een bekend merk, maar die hebben inderdaad geen HD ready...emo.gif

Link to comment
Delen op andere websites

Ten eerste: Noem een budget en je specifieke eisen. Hoe groot? Heeft hij speakers nodig? Welke HD resolutie moet hij aan kunnen? (dus; Full HD of HD Ready?).

Ten tweede: Ik denk dat een monitor een beter idee is.

Nu je het zegt, waarom geen monitor emo.gif

Ik heb sinds kort geen TV signaal meer op mijn kamer... dus dan is een monitor een beter idee, omdat ik toch geen TV kan kijken.

En ik sluit mijn eigen boxen erop aan.

Ik weet niet veel over HD enzo, het verschil tussen HD Full of HD Ready ? clown.gif

Ik moet hem waarschijnlijk zelf betalen, dus rond de 100 - 130 euro? Kan je hier wat mee bloos.gif ?

De grote, tja, euhm.. ik weet niet echt een goede grote, maar niet te klein, niet te groot smile3.gif

full hd heeft meer pixel dan hd ready, want hd ready = 1280x720 pixel en full hd = 1920 x 1080 pixel, das dus nog wel ff een verschil. En aangezien de ps3 full hd ondersteunt, is het natuurlijk mooi om een full hd aan te schaffen, hoewel ik denk dat dat niet gaat lukken voor €130,-

De goedkoopste tv met full hd, die ik kan vinden, is €220,- en de goedkoopste hd ready is €135,- Maar dan heb je wel een Odys TV, lekker betrouwbaar merk, ik ken het niet eens XD

Ik ken er wel meer die zo goedkoop zijn van een bekend merk, maar die hebben inderdaad geen HD ready...emo.gif

dus daar heb je niks aan :D

Link to comment
Delen op andere websites

Voor 130 euro is het onmogelijk om een kwalitatief goede TV te kopen met HD ondersteuning. Je moet echt richting de 200 euro of meer om uit de 'baggermerken zone' te ontkomen. Overleg eens met je ouders en vraag of hun een deel mee willen betalen. Als jij en je ouders allebei 100 euro inleggen heb je toch alweer 200 euro te besteden. 0_0

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

×
×
  • Create New...