Jump to content

Goede TV voor Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst:

Ik zou eens op deze site kijken:Klik hier staan heel veel hd tv's maar toch best goedkoop omdat ze uit china worden gehaald.

Mvg :D

• Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

16

• Hayte

12

• Grand Theft Auto TOM

5

• flippie13

4

Geplaatst:

Oh, mann, jammer dat het zo duur is. Voor mij altans :7

Maargoed, als het echt mooie kwaliteit heeft ben ik wel berijd wat meer te betalen.

Denk trouwens wel aan de grote, hij moet niet té groot zijn.

En het liefst uit de winkel kopen, dus niet via internet.

Show me is wat leuke Monitoren, met een niet al te hoog prijsje :)

Geplaatst:

Oh, mann, jammer dat het zo duur is. Voor mij altans :7

Maargoed, als het echt mooie kwaliteit heeft ben ik wel berijd wat meer te betalen.

Denk trouwens wel aan de grote, hij moet niet té groot zijn.

En het liefst uit de winkel kopen, dus niet via internet.

Show me is wat leuke Monitoren, met een niet al te hoog prijsje :)

Een beeldscherm kan nooit té groot zijn! Tenzij je een 52 incher hebt waar je maar 30cm vanaf zit ;) Toen ik mijn beeldscherm voor de PC kocht was ik ook bang dat die te groot zou zijn, maar nu ik hem heb het kan nog makkelijker groter! Of je hebt er geen ruimte voor? Dat kan ook een reden zijn dat je een niet al te grote monitor wilt.

Overigens hebben de meeste het nog steeds over een TV? Als je er toch geen TV op gaat kijken, is een monitor veel voordeliger, omdat daar niet alle electronica voor TV ontvangst in hoeft worden verwerkt. Overigens zou ik toch echt via internet kopen aanraden, omdat je budget anders nog krapper word. Lees op bijvoorbeeld www.tweakers.net of de winkel wel of niet betrouwbaar is, als dat je tegenhoud online te kopen.

Maar naar hoeveel wil je je budget ongeveer opkrikken? Want Full HD gamen ziet er prachtig uit, maar dat is ook aan de prijs te merken.

Geplaatst:

Dankje voor reactie ;)

Hoe grote hoe duurder :puh:

En ik zit er niet zover vanaf, dus al te groot hoeft niet.

Ik vind 200 euro wel redelijk.

Is dit mogelijk :) ? (Rond 200)

Geplaatst:

Ik heb een oude miezerige tv om te gam'n

Haha :puh:

Maar ik wil wel is echt lekker HD gamen, nog nooit gehad.

Kan ik voor 200 euro een goede monitor kopen met een uitstekende kwaliteit ? HD Full het liefst :) ?

Geplaatst:

Dit is een 25" full-hd beeldscherm met HDMI en VGA voor net geen 200 euro.

En niet onbelangrijk, 2 ms reactie tijd.

Klik

Geplaatst: (bewerkt)

Reactie tijd is in mijn ogen wel redelijk onbelangerijk. Ik heb zelf 5ms, heb er geen last van.

Wat belangerijker is, is het merk. Ik heb persoonlijk nog nooit van Hannspree gehoord.

Oh, en Frank, wil je er ook een pc op aan sluiten (die DVI gebruikt), of alleen de PS3?

EDIT; Al een LG scherm gevonden. 24" en past perfect in het budget.

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

@Hayte. Oke, die monitor zie ik wel zitten :D

Moet ik daarmee niks extra's kopen? Een kabel ofzo, of z'n blokje, waar je draden aan kan doen?

Heb ik meteen full HD :puh: ?

Dankje man :) !

Geplaatst:

Oke even over de servirce van Azerty.

Mijn ouders zijn niet zo van het bestellen via internet. (Ja wel kleine dingen, zoals voetbal schoenen)

Maar niet dingen zoals Monitoren van 200 euro.

Ik heb al eens iets besteld via Azerty, toen haalde ik het op, maar dat zijn we niet nóg is van plan :7

Heb natuurlijk nu wel, verzend kosten, maar ach..

Heeft iemand ervaring met het bestellen via Azerty? Dat het bij de deur wordt gebracht :puh:

Geplaatst:

Oke even over de servirce van Azerty.

Mijn ouders zijn niet zo van het bestellen via internet. (Ja wel kleine dingen, zoals voetbal schoenen)

Maar niet dingen zoals Monitoren van 200 euro.

Ik heb al eens iets besteld via Azerty, toen haalde ik het op, maar dat zijn we niet nóg is van plan emo.gif

Heb natuurlijk nu wel, verzend kosten, maar ach..

Heeft iemand ervaring met het bestellen via Azerty? Dat het bij de deur wordt gebracht puh2.gif

Het is zoongeveer een van nederlands grootste online (computer)winkels. Hier nog wat reviews.

Geplaatst:

Heb al talloze keren bij hun besteld, inclusief mijn upgrade kit (zelf samengesteld) van ruim 650 euro. En ik heb daar in totaal al voor rond de 1000 euro besteld en het werd altijd goed en snel afgehandeld, goed ingepakt en heb nog nooit beroep hoeven doen op de after sales, maar die schijnen ook als de betere in hun soort uit de bus te komen. No need for worries dus.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...