Jump to content

Goede TV voor Playstation 3

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Hi,

Je zult een van deze: HDMI, DVI-D, VGA imputcables moeten hebben / kopen.

sony-playstation-3-unveiled_6.jpg

Volgens deze IMG heb jij waarschijnlijk wel een HDMI kabel. Anders moet je deze kopen.

Bewerkt: door Fedmas
  • Reacties 60
  • Created
  • Laatste reactie

Top Posters In This Topic

• FrankDangerz

16

• Hayte

12

• Grand Theft Auto TOM

5

• flippie13

4

Oh ja, ik was vergeten om te melden dat je nog een HDMI kabel moet kopen van rond de 20 euro om je PS3 eraan aan te sluiten :$

@hierboven; vanwaar de gare lettertype, en vanwaar de foto waar meerdere inputs bij staan?

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Hayte, dat is niet zo handige he :puh:. Nu moet de TS nog meer geld uitgeven?

Enne, lettertype fixed. Op de foto zie je dat ie nog een HDMI kabel moet..

Geplaatst:

Oh ja, want ik was de enige die in dit topic voorkwam, en de enige die dit advies zou kunnen geven.

Overigens zie ik op dat plaatje een AV output, HDMI output, internet kabel input, stroom kabel input, geluid output, als ik naar de achterkant van een PS3 staar denk ik niet meteen, verdomme, ik (of Frank) heb(/heeft) een HDMI kabel nodig!

Oh ja, want ik was de enige die in dit topic voorkwam, en de enige die dit advies zou kunnen geven.

Overigens zie ik op dat plaatje een AV output, HDMI output, internet kabel input, stroom kabel input, geluid output, als ik naar de achterkant van een PS3 staar denk ik niet meteen, verdomme, ik (of Frank) heb(/heeft) een HDMI kabel nodig!

Nee maakt opzich ook niet uit, nouja, wel jammer.

Maar als ik geen advies van jou kreeg, was die hele monitor er niet.

En daar ben ik wel blij mee. Maarja, waar kan ik z'n kabel het goedkoopst kopen dan?

EDIT: http://www.eplaza.com/shop/productDetail.php?fh_params=fh_secondid%3D269957

Is dit z'n goede ?

Bewerkt: door FrankDangerz

Die post was naar Fedmas gericht, niet naar jou.

Maar zulke kabels kan je bijna overal kopen. Bart Smit, Dixons, Dynabyte en al die winkels. Verkopen ze er iets wat met computers te maken heeft, dan verkopen ze waarschijnlijk ook HDMI kabels.

Edit; dat is wel een goede ja. Kwaliteitsverschil merk je pas echt goed bij langere afstanden

Bewerkt: door Hayte
Geplaatst:

Die post was naar Fedmas gericht, niet naar jou.

Maar zulke kabels kan je bijna overal kopen. Bart Smit, Dixons, Dynabyte en al die winkels. Verkopen ze er iets wat met computers te maken heeft, dan verkopen ze waarschijnlijk ook HDMI kabels.

Edit; dat is wel een goede ja. Kwaliteitsverschil merk je pas echt goed bij langere afstanden

Langere afstanden van het draad van de HDMI kabel? Of bedoel je wat anders.

Geplaatst:

Als de PS3 vijf en een halve kilometer van het scherm vandaan staat zal je meer kwaliteitsverlies ondergaan met een goedkope budget tweedehandse e-bay kabel dan met een weet ik veel wat-plated HyperXÜberGeileChilleSnelleDraadDing.

Maar als je gewoon een "normale" kabel koopt van een meter of twee zal je geen tot weinig kwaliteitsverschil zien.

Geplaatst:

Oke, thanx voor alle hulp Hayte, en ook andere die mee geholpen hebben ;)

Ik heb het scherm alvast op de PC aangesloten, en hij werkt uitstekend.

Morgen koop ik een HDMI kabel.

Geplaatst:

Ik heb laatst een paar kabels gekocht op www.kabeltje.com. Zeer goede service en zeker één van de goedkoopste. Kabels werken perfect overigens. Misschien daar even snuffelen tussen de HDMI kabels?

Ik heb laatst een paar kabels gekocht op www.kabeltje.com. Zeer goede service en zeker één van de goedkoopste. Kabels werken perfect overigens. Misschien daar even snuffelen tussen de HDMI kabels?

Bedankt voor de info, ik kijk wel eventjes.

Maar heb nu echt geen zin meer om te bestellen, morgen even langs een zaakje rijden, en een kabeltje meenemen :7 Dat doe ik maar. -denk ik

EDIT:

Is elke HDMI kabel hetzelfde ofzo? Lijkt me niet he? Hoe kan ik zien welke ik moet hebben.

Of is het allemaal 1 pot nat :cab: ?

Bewerkt: door FrankDangerz
Geplaatst:

Bedankt voor de info, ik kijk wel eventjes.

Maar heb nu echt geen zin meer om te bestellen, morgen even langs een zaakje rijden, en een kabeltje meenemen :7 Dat doe ik maar. -denk ik

Dat kun je ook doen, is alleen wel een stuk duurder. Het kan al snel minimaal een tientje schelen, en aangezien je er zo tegenop keek nóg meer uit te geven ;) Maar het blijft natuurlijk jou keus, succes er nog mee :tu:

Geplaatst:

HDMI Kabels zijn makkelijk zat te vinden in de stad voor tien euro. Het maakt niet uit wat voor kabel, elke kabel volstaat voor afstanden van zo'n meter of twee.

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.

• Create New...