Jump to content

Diversen Voertuigen


Melvin_123

Recommended Posts

In Liberty City kan je je eigen Auto's Wassen (Ik vind dit erg Leuk en Realistisch in het spel)

Maar ! Is het ook mogelijk om Bestel en Vrachtwagens te Wassen ? Want die worden ook gewoon Vies. :7

In GTA SA was het ook Mogelijk om met een Vrachtwagen Trekker een Trailer aan te Kopellen.

Is dit ook in GTA IV Mogelijk ? Zo ja ? Waar kan ik die Trailers dan vinden die Aangekoppeld kunnen worden ?

Wat ik ook wel gaaf vind zijn die heftrucks die je op dat Grote industrie Gebied op Eiland 3 kunt vinden , Ze staan daar in grote hoeveelheden dus ook daar pak ik er af en toe eens eentje van om ff rondje te rijden :puh:

Maarja alleen een rondje rijden word al gauw saai , dus ik vroeg me af is het ook Mogelijk om écht Daadwerkelijk te Heffen/Werken met een Heftruck ? 8) Zo ja ? Hoe ? Want ik zie echt overal Pallets en Dozen staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Nee , dan kunnen er dus helaas geen bestel en vrachtwagens gewast worden :-(

Of er moet nog ergens een Truck Wash zijn ? :puh:

Maar in GTA SA kon je met je Heftruck wel gewoon op en neer heffen , Alleen dan had je weer geen Pallets/Vracht :7

in GTA SA kon je ook met je Vrachtwagen (Trekker) een Trailer aankopellen , Omdat precies dezelfde voertuigen ook in GTA IV zitten vroeg ik me dat af ^_^ Ik zie namelijk genoeg Pallets/Vracht/Dozen staan die zo heftruckje makkelijk zou kunnen heffen en ik zie ook Erg Veel Trailers geparkeerd staan.

Link to comment
Delen op andere websites

Ja idd , vind het ook jammer..

In GTA SA zaten wel meerdere dingen die ik ook wel graag in IV had willen zien :7

Maarja wat doen we eraan ? :cry:

1 ding is Zeker ik moet nog Veel Ontdekken in GTA IV dus de Komende tijd heb ik nog veel plezier ! :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

In Liberty City kan je je eigen Auto's Wassen (Ik vind dit erg Leuk en Realistisch in het spel)

Maar ! Is het ook mogelijk om Bestel en Vrachtwagens te Wassen ? Want die worden ook gewoon Vies. emo.gif

In GTA SA was het ook Mogelijk om met een Vrachtwagen Trekker een Trailer aan te Kopellen.

Is dit ook in GTA IV Mogelijk ? Zo ja ? Waar kan ik die Trailers dan vinden die Aangekoppeld kunnen worden ?

Wat ik ook wel gaaf vind zijn die heftrucks die je op dat Grote industrie Gebied op Eiland 3 kunt vinden , Ze staan daar in grote hoeveelheden dus ook daar pak ik er af en toe eens eentje van om ff rondje te rijden puh2.gif

Maarja alleen een rondje rijden word al gauw saai , dus ik vroeg me af is het ook Mogelijk om écht Daadwerkelijk te Heffen/Werken met een Heftruck ? cool2.gif Zo ja ? Hoe ? Want ik zie echt overal Pallets en Dozen staan.

Edit: Ik zie net dat er al wat posts stonden :7

Hearv94 was me weer eens voor :7

Bestelbussen en Vrachtwagens zijn Helaas te groot of te lang voor de Carwash en daardoor kun je deze niet wassen. Je kunt ze wel overspuiten waardoor ze niet meer vies zijn..

een Trailer aankoppelen is ook niet meer mogelijk vanwege de Engine van het spel.

En de heftruck is in feite nutteloos aangezien je er niks mee kan optillen..

Dus helaas.

Bewerkt: door Eddie Low
Link to comment
Delen op andere websites

In Liberty City kan je je eigen Auto's Wassen (Ik vind dit erg Leuk en Realistisch in het spel)

Maar ! Is het ook mogelijk om Bestel en Vrachtwagens te Wassen ? Want die worden ook gewoon Vies. emo.gif

In GTA SA was het ook Mogelijk om met een Vrachtwagen Trekker een Trailer aan te Kopellen.

Is dit ook in GTA IV Mogelijk ? Zo ja ? Waar kan ik die Trailers dan vinden die Aangekoppeld kunnen worden ?

Wat ik ook wel gaaf vind zijn die heftrucks die je op dat Grote industrie Gebied op Eiland 3 kunt vinden , Ze staan daar in grote hoeveelheden dus ook daar pak ik er af en toe eens eentje van om ff rondje te rijden puh2.gif

Maarja alleen een rondje rijden word al gauw saai , dus ik vroeg me af is het ook Mogelijk om écht Daadwerkelijk te Heffen/Werken met een Heftruck ? cool2.gif Zo ja ? Hoe ? Want ik zie echt overal Pallets en Dozen staan.

Edit: Ik zie net dat er al wat posts stonden :7

Hearv94 was me weer eens voor :7

Bestelbussen en Vrachtwagens zijn Helaas te groot of te lang voor de Carwash en daardoor kun je deze niet wassen. Je kunt ze wel overspuiten waardoor ze niet meer vies zijn..

een Trailer aankoppelen is ook niet meer mogelijk vanwege de Engine van het spel.

En de heftruck is in feite nutteloos aangezien je er niks mee kan optillen..

Dus helaas.

Ja Bestelwagens en Vrachtwagens zijn helaas te Groot en te Lang voor de Car Wash.

Maar ik wil juist geen andere kleur hebben , Dus ik heb net even iets anders Geprobeerd en dat is Gelukt !

Heb mijn Vieze Vrachtwagen gewoon op mijn Parkeerstrook voor mijn Savehouse gezet en ben daarna even een paar blokken om gaan rijden en toen ik weer naar de Vrachtwagen ging was die weer Schoon ! :dans:

Engine van het spel ? Sorry ik weet nog niet zoveel :$ Wat is De/Het Engine van het Spel eigenlijk ? :engel:

Ja , van de Heftruck vind ik het wel raar dat je er niks mee kan , Je ziet overal Pallets , Dozen , Vrachten staan die je makkelijk ermee zou kunnen verplaatsen. Net Zoals de Forklift in GTA SA , Alleen stonden daar weer niet van die mooie Vrachtjes/Pallets :7

Link to comment
Delen op andere websites

De engine van het spel is zeg maar de coding die achter het spel schuil gaat. Alles wat niet materieel zichtbaar is en wel in het spel zit(b.v. dat je gaat drinken, dat je auto op een bepaalde manier veert, hoe de auto beschadigd bij een botsing), wordt allemaal door coding in het spel gezet, door scripts zeg maar, die samengevoegd zijn in de 'engine'. Hij regelt zeg maar alle natuurkundige wetten die het spel moet volgen....

Overigens vind ook ik het belachelijk dat je geen hol hebt aan die forklifts, behalve dat je door op dat gastankje te schieten iemand kan flamberen...

Link to comment
Delen op andere websites

De engine van het spel is zeg maar de coding die achter het spel schuil gaat. Alles wat niet materieel zichtbaar is en wel in het spel zit(b.v. dat je gaat drinken, dat je auto op een bepaalde manier veert, hoe de auto beschadigd bij een botsing), wordt allemaal door coding in het spel gezet, door scripts zeg maar, die samengevoegd zijn in de 'engine'. Hij regelt zeg maar alle natuurkundige wetten die het spel moet volgen....

Overigens vind ook ik het belachelijk dat je geen hol hebt aan die forklifts, behalve dat je door op dat gastankje te schieten iemand kan flamberen...

Bedankt voor de Uitleg ! ;)

Overigens vind ook ik het belachelijk dat je geen hol hebt aan die forklifts, behalve dat je door op dat gastankje te schieten iemand kan flamberen...

Oehhh , Dat heb ik nog nooit gedaan , Proberen :puh:

Link to comment
Delen op andere websites

Weet iemand Messchien of er Voertuigen zijn Waarmee je wel iets kunt Doen ?

Zoals de Trashmaster , Air Tug , Ripley , Flatbed (Boomstam Vervoer Opbouw) , etc

Of is dit Helemaal Niet Meer Mogelijk Door de Engine van het Spel ? :ch:

Want Ik vind het er allemaal Zo uitzien Dat het Net Lijkt alsof je het Gewoon kan Gebruiken. ^_^

Link to comment
Delen op andere websites

Pfoe.. De Trashmaster wordt wel gebruikt in een missie, weet niet of je die missie al gespeeld hebt?

Dit is de missie

Taking in the Trash

Hierbij moet je met een Trashmaster diamanten ophalen... De achterkant van de Trashmaster werkt na de missie echter niet meer, niet dat je er anders iets mee zou kunnen, maar goed...

Voor de rest.. Tja.. De bus, daar kun je in MP mensen in laten meerijden zeg maar, en misschien ook wel die backup gasten van Dwayne.

De Packer had eigenlijk een oprijbaan/schans moeten hebben (als extra) zoals de Packers uit de vorige GTA's dat standaard hadden. Het onderste gedeelte spawnt echter nooit op de auto door een of andere bug/fout in het spel, die Rockstar nog niet ontdekt en dus ook nog niet gefixed heeft. In een van de eerste screens zag je een Sabre GT over de Packer heen jumpen, en ook toen zat het onderste gedeelte van de oprijbaan er al niet aan. In Multiplayer heb ik dat onderste gedeelte er een keer aan gespawned(met een mod) en toen heb ik samen met iemand anders over de schans geprobeert te jumpen, maar de auto's bleven altijd steken onderaan doordat het onderste gedeelte iets van de grond hangt. Overigens heeft de nieuwe engine het onder andere juist mogelijk gemaakt om meerdere auto's op elkaar te laten staan, zonder dat de auto's elkaar vernaaien of dat ze zo maar ineens gaan schuiven terwijl je stil staat, iets wat de Packer in vorige GTA's nagenoeg onbruikbaar maakte :7. Niet dat je nu wel auto's zou kunnen vervoeren met die schans erbij, want als je gaat rijden blijven de auto's ten opzichte van de weg gewoon stil staan, maar het is al een begin dat de auto's niet meer zo maar (terwijl je stil staat) van de Packer af donderen of gaan stuiteren...

Voor de rest zijn er geloof ik geen speciale functies op auto's...

Bewerkt: door Mythbuster
Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...