Bartjex88 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 (bewerkt) In san andreas staat in san fiero 1 grote gele torenkraan waar je dan in kan en besturen er hangt een sloopbol aan, weet iemand nog van die grote gele kranen staan? Bewerkt: 20 juni 2005 door Bartjex88 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 met die kraan kan je nog eens niks slope Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Simsfan88 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Op de haven bij die import/export kan je ook zelf zo'n groot ding besturen . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Bartjex88 Geplaatst: 20 juni 2005 Auteur Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 waar is die haven? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
eggie123 Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 kijk op de kaart in de buurt van water.. <_< Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jowx Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 zie: http://faq.gtasanandreas.nl/index.php?sect...subtype&name=21 Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Mister Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Je hebt ook nog zoon ding in Las Venturas in de bouw ergens. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Dri3s Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 Je kan wel geen gebouwen ofzo slopen maar je kan er toch in om vb auto's omver de smijten? Niet :unsure: ? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
TopCat Geplaatst: 20 juni 2005 Rapport Share Geplaatst: 20 juni 2005 ik weet het ni toen ik het deed vond ik het maar niks Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.