Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 hallo ik ben max en ik heb met sawn off 9mm pistol hitman lvl maar kan met dit geweer geen 2 pistolen in mijn handen pakken weet iemand hoe je dit wel kan doen ? Omdat je dat wapen met 2 handen maar 1 kunt vasthouden :rolleyes: Reageren
Master___M Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 hj je kan ook bij een wapenwinkel schieten voor skill maar als je vaak met een bepaald wapen schiet krijg je ook skills en dan krijg je 2wapens als je veel skills heb :lol: Reageren
Tha CheatMaster Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 hj je kan ook bij een wapenwinkel schieten voor skill maar als je vaak met een bepaald wapen schiet krijg je ook skills en dan krijg je 2wapens als je veel skills heb :lol: dat zei The GodFather ook al kijk maar eens op pagina 1. je kan je weapon skills ook upgraden in de Ammu-nation...gaat open na de missie Doberman Reageren
-Karel- Geplaatst: 3 juli 2005 Rapport Geplaatst: 3 juli 2005 (bewerkt) met een swat off kun je wel 2 geweren Bewerkt: 3 juli 2005 door master of deaster Reageren
Otis B Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 je kunt ook een double weapon mod downloaden. dan kan je met veel meer guns 2 in je hand (inclusief m4) http://www.gtagames.nl/home/download.php?view.263 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 @ Otis b *Bump daar heb je alle wapens 2 keer ! Reageren
ZOrange Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 ? normaal als je htman hebt heb je 2 wapens -pistool -sawn off -uzi -tec9 Reageren
.Sharingan Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 maar ze hebben het hier over de Double Weapons mod ! Reageren
Dago58x Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 als je naar ammu-nation gaat en bijv.. je hebt tec-9 als je een tec-9 koopt wordt er dan wel 2 wapens Reageren
~Lance Vance Geplaatst: 27 januari 2006 Rapport Geplaatst: 27 januari 2006 Ja, van de Tec-9 kun je er 2 tegelijk vasthouden als je tenminste Hitman skill hebt met die gun. Maar eigenlijk moet je proberen overal Hitman mee te worden zodat je overal mee overweg kan. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.