sampfan13 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Hoi als ik een map in mn pawno plaats en compile met deze code: public OnPlayerConnect(playerid) { CreateObject(18450, 729.03533935547, 614.55267333984, 8.4700164794922, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(6959, 717.23364257813, 555.65771484375, 8.8431339263916, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.12200927734, 555.37487792969, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 716.55310058594, 515.89202880859, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.82861328125, 516.02307128906, 8.8393688201904, 0, 0, 0); CreateObject(3590, 718.68029785156, 568.556640625, 11.53963470459, 0, 0, 272.66064453125); CreateObject(3589, 719.00567626953, 559.03552246094, 11.539635658264, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(3590, 718.86364746094, 548.93865966797, 11.53963470459, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(11008, 668.44934082031, 518.01458740234, 15.698947906494, 0, 0, 3.9697265625); CreateObject(16563, 664.07263183594, 541.52844238281, 7.214524269104, 0, 0, 0); CreateObject(4022, 662.40002441406, 564.02563476563, 11.894351959229, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3590, 706.64288330078, 548.28918457031, 11.53963470459, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3589, 706.41033935547, 558.30017089844, 11.539635658264, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3590, 705.94921875, 567.87768554688, 11.53963470459, 0, 0, 93.290405273438); CreateObject(3639, 719.19708251953, 535.92895507813, 13.215816497803, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3640, 717.86798095703, 520.87121582031, 13.321621894836, 0, 0, 87.339508056641); CreateObject(3639, 706.07562255859, 533.58386230469, 13.213933944702, 0, 0, 271.94165039063); CreateObject(3640, 706.80377197266, 519.45135498047, 13.321621894836, 0, 0, 269.95477294922); return 1; } Krijg ik de volgende warning C:\Users\*****\Desktop\SA\gamemodes\SanFierro.pwn(107) : warning 217: loose indentation Pawn compiler 3.2.3664 Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase 1 Warning. Ik weet het probleem denk ik de spaties voor de objecten staan verkeerd maar hoe moeten ze dan staan want zonder spatie de zelfde warning PS: de warning maakt wel uit want nu laad ie de objecten ingame niet Reageren
Crusher!! Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Alle ruimtes voor de volgende tekst weg halen CreateObject(................); dus CreateObject(................); Dan all die regels selecteren, en dan druk je op de TAB toets Reageren
Shotyoudie Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Zo moet het alles gelijk zetten in de hoogte: public OnPlayerConnect(playerid) { CreateObject(18450, 729.03533935547, 614.55267333984, 8.4700164794922, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(6959, 717.23364257813, 555.65771484375, 8.8431339263916, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.12200927734, 555.37487792969, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 716.55310058594, 515.89202880859, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.82861328125, 516.02307128906, 8.8393688201904, 0, 0, 0); CreateObject(3590, 718.68029785156, 568.556640625, 11.53963470459, 0, 0, 272.66064453125); CreateObject(3589, 719.00567626953, 559.03552246094, 11.539635658264, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(3590, 718.86364746094, 548.93865966797, 11.53963470459, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(11008, 668.44934082031, 518.01458740234, 15.698947906494, 0, 0, 3.9697265625); CreateObject(16563, 664.07263183594, 541.52844238281, 7.214524269104, 0, 0, 0); CreateObject(4022, 662.40002441406, 564.02563476563, 11.894351959229, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3590, 706.64288330078, 548.28918457031, 11.53963470459, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3589, 706.41033935547, 558.30017089844, 11.539635658264, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3590, 705.94921875, 567.87768554688, 11.53963470459, 0, 0, 93.290405273438); CreateObject(3639, 719.19708251953, 535.92895507813, 13.215816497803, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3640, 717.86798095703, 520.87121582031, 13.321621894836, 0, 0, 87.339508056641); CreateObject(3639, 706.07562255859, 533.58386230469, 13.213933944702, 0, 0, 271.94165039063); CreateObject(3640, 706.80377197266, 519.45135498047, 13.321621894836, 0, 0, 269.95477294922); return 1; } Reageren
geso Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 Zo moet het alles gelijk zetten in de hoogte: public OnPlayerConnect(playerid) { CreateObject(18450, 729.03533935547, 614.55267333984, 8.4700164794922, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(6959, 717.23364257813, 555.65771484375, 8.8431339263916, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.12200927734, 555.37487792969, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 716.55310058594, 515.89202880859, 8.841251373291, 0, 0, 0); CreateObject(6959, 676.82861328125, 516.02307128906, 8.8393688201904, 0, 0, 0); CreateObject(3590, 718.68029785156, 568.556640625, 11.53963470459, 0, 0, 272.66064453125); CreateObject(3589, 719.00567626953, 559.03552246094, 11.539635658264, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(3590, 718.86364746094, 548.93865966797, 11.53963470459, 0, 0, 270.67565917969); CreateObject(11008, 668.44934082031, 518.01458740234, 15.698947906494, 0, 0, 3.9697265625); CreateObject(16563, 664.07263183594, 541.52844238281, 7.214524269104, 0, 0, 0); CreateObject(4022, 662.40002441406, 564.02563476563, 11.894351959229, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3590, 706.64288330078, 548.28918457031, 11.53963470459, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3589, 706.41033935547, 558.30017089844, 11.539635658264, 0, 0, 93.294494628906); CreateObject(3590, 705.94921875, 567.87768554688, 11.53963470459, 0, 0, 93.290405273438); CreateObject(3639, 719.19708251953, 535.92895507813, 13.215816497803, 0, 0, 91.309509277344); CreateObject(3640, 717.86798095703, 520.87121582031, 13.321621894836, 0, 0, 87.339508056641); CreateObject(3639, 706.07562255859, 533.58386230469, 13.213933944702, 0, 0, 271.94165039063); CreateObject(3640, 706.80377197266, 519.45135498047, 13.321621894836, 0, 0, 269.95477294922); return 1; } Btw, ik zou ze onder OnGameModeInit() zetten, nu maakt ie elke keer die objects als iemand connect, bij veel spelers heb je dan op een gegeven moment honderden objects, en wordt de boel niet goed gestreamd. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.