onbekendeIV Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) ik heb een trauma/LIFELINER skin gemaakt voor dezelfde model als de NL politie helikopter die ik heb geskind hij is nog in aanbouw maar heb al een voorproefje: v1.1: die klm vliegtuig geef ik nog niet uit vanwege ik nog niet daar toestemming voor heb. de rights voor de heli zijn te zien bij de NL politie helikopter http://www.gtaforum.nl/topic/110900-nederlandse-eurocopter-ec-135%26%238207;-politie-helikopter/ mvg, onbekendeiv download: Klik ps. ik heb de raindance vervangen voor dit model Bewerkt: 11 april 2010 door onbekendeIV Reageren
Rickyboy30 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Welk voertuig vervang de heli ? Btw, je moet echt een bete PC kopen en GTA IV modde ;p Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Welk voertuig vervang de heli ? Btw, je moet echt een bete PC kopen en GTA IV modde ;p hij vervangt de Raindance en ja ik moet eens echt mn pc vervangne alleen duurt het lang voor dat ik het geld bij elkaar heb Reageren
Fedmas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ziet er leuk uit man! Wanneer kan ik 'm downloaden? (Je hebt zeker de rights?) Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Ziet er leuk uit man! Wanneer kan ik 'm downloaden? (Je hebt zeker de rights?) zeker binnen eind deze week als gtagarage mee zit de rights zijn te lezen bij de nl politie helikopter Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Update! zie eerste post! Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Geplaatst: 9 april 2010 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf >>> Door Beagle: Dubbelpost samengevoegd; zal vast wel een foutje geweest zijn.<<< Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<< Reageren
onbekendeIV Geplaatst: 11 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 11 april 2010 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<< ben je soms mafje1234 op youtube? download link!!!! >>> Door DaBeast: Posts samengevoegd..<<< Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee is hij inmiddels al te downloaden want hij is echt te gaaf nog niet maar ik zou hem nu ff gaan uploaden okee weet jij ook iets van de landrover politie en de ambulance ford E150 >>> Door Beagle: Posts samengevoegd; gebruik de bewerk knop.<<< ben je soms mafje1234 op youtube? jaa Reageren
ajaxmaster Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Geplaatst: 12 april 2010 super duper mega idioot te gek gaaf hij is er!!!!! ga hem meteen proberen Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.