Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst: (bewerkt)

Circuit Wannes

by Wannes

Info

Circuit Wannes is een mod voor Gta San Andreas. Het vervangt niets want het is een volledig nieuwe map.

Voor de mensen die al vroeger zijn komen zien naar deze pagina. Ik ben begoonen aan een ander circuit dan

hetgene wat ik in het begin gepost heb omdat dat maar niet wou werken.

Screens

http://www.youtube.com/watch?v=KbtfdLP0r0M

Het ligt aan het strand in Los Santos.

In de download zit een savegame waarmee je spawnt op Het eiland.

Voor autos gebruik ik de cleo carspawner of je kan ook met je

auto vliegen met de cheat ripazha en dan geraak je er ook wel.

Download

Download

En laat zeker weten wat je van de mod vind.

Bewerkt: door wannes12
Geplaatst:

mooie baan! kan je messchien een schets maken over wat je nog van plan bent met de baan?

Er gaan nog veel bijkomen ma ik kan niet echt zeggen wat er nog gaat bijkomen want ik doe dat nogal impulsief maar zeker een pitstraat en tribunes en dan nog details zoals bandenstapels , vangrails, en nog veel meer ma da zal je allemaal wel zien want ik zal regelmatig al is updaten wat er allemaal bij opstaat.En ik denk ook dat er een kleine dirtring op gaat komen.Maar als je voorstellen hebt zeg je ze maar.

Geplaatst:

Kijk eens naar de pitstraat die Remconnen voor SAMP had gemaakt. Misschien wat inspiratie? Tot nu ziet het er goed uit :)

Maar vanaf nu gaat alles wat erbij komt wel redelijk low-poly zijn want het circuit met de curbs zijn al 22000 polys.

Hier is een rendering uit 3ds max van de pit en ook van een bord boven de start/stop lijn.

testin.png

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, zoals al gezegd is zijn wat bomen plaatsen en andere props wel leuk. Ook kan zoals ik bij de eerste screen zie die strepen wel wat kleiner gemapt worden. Ik ben benieuwd naar nieuwere versies; keep it up :tu:.

Geplaatst:

Ziet er veelbelovend uit. Misschien is het leuk al maak je een pitsstraat waar allerlei snelle auto's in garages staan?

KUTGW

Geplaatst:

Ziet er leuk uit, zoals al gezegd is zijn wat bomen plaatsen en andere props wel leuk. Ook kan zoals ik bij de eerste screen zie die strepen wel wat kleiner gemapt worden. Ik ben benieuwd naar nieuwere versies; keep it up :tu:.

Wat bedoel je met die strepen ?

Geplaatst:

Ziet er veelbelovend uit. Misschien is het leuk al maak je een pitsstraat waar allerlei snelle auto's in garages staan?

KUTGW

Ik weet wel nog niet hoe ik autos kan laten spawnen op een bepaalde plek maar als ik het gevonden heb gaat dat er zeker bijkomen.

Geplaatst:

Je zegt dat je niks vervangt want het is een nieuwe map, dan vervang je toch de oude? :puh:

Maar voor de rest ziet het er keurig uit. Maar hoezo kan je hem niet gebruiken met cleo?

Geplaatst:

Je zegt dat je niks vervangt want het is een nieuwe map, dan vervang je toch de oude? :puh:

Maar voor de rest ziet het er keurig uit. Maar hoezo kan je hem niet gebruiken met cleo?

Hij bedoeld dat hij niet het land van SA weghaalt, hij doet het circuit plaatsen in zee ;).

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

• Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...