game~skater Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Verklaart een hoop. Ik las het zo dat het net leek dat je een map cleaner moest gebruiken. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ziet er goed uit! Het is jammer dat SA het niet meer doet op mijn nieuwe PC (Windows 7). Reageren
Dakendak Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ziet er goed uit! Het is jammer dat SA het niet meer doet op mijn nieuwe PC (Windows 7). Klik (post 5) Reageren
wannes12 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Je zegt dat je niks vervangt want het is een nieuwe map, dan vervang je toch de oude? Maar voor de rest ziet het er keurig uit. Maar hoezo kan je hem niet gebruiken met cleo? Nee want ik moet de san andreas limit adjuster gebruiken omdat gta anders crasht en voor zover dat ik al geprobeerd heb werkt de san andreas limit adjuster niet samen met cleo. Reageren
Vercetti24 Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Ziet er goed uit! Het is jammer dat SA het niet meer doet op mijn nieuwe PC (Windows 7). Klik (post 5) Ik heb het al eerder geprobeerd, maar het lijkt dat er net zo'n hopenloos geval is als Scarface op mijn oude Vista PC. Scarface doet het nu wel, maar SA niet, Ik had het liever omgekeerd. Reageren
wannes12 Geplaatst: 17 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 17 april 2010 Je zegt dat je niks vervangt want het is een nieuwe map, dan vervang je toch de oude? Maar voor de rest ziet het er keurig uit. Maar hoezo kan je hem niet gebruiken met cleo? Nee want ik moet de san andreas limit adjuster gebruiken omdat gta anders crasht en voor zover dat ik al geprobeerd heb werkt de san andreas limit adjuster niet samen met cleo. Ik ga toch proberen om het te laten werken met cleo want is snap niet veel van de san andreas limit adjuster dus het gaat waarschijnlijk wel werken met cleo. Reageren
Twister24 Geplaatst: 25 april 2010 Rapport Geplaatst: 25 april 2010 (bewerkt) Mooi hoor! Ga je het ook nog verder uitbreiden? Bijvoorbeeld een pitsstraat en dan met behulp van scripts het laten werken! Dat zou echt vet zijn! KUTGW Bewerkt: 25 april 2010 door Twister24 Reageren
wannes12 Geplaatst: 25 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 25 april 2010 Mooi hoor! Ga je het ook nog verder uitbreiden? Bijvoorbeeld een pitsstraat en dan met behulp van scripts het laten werken! Dat zou echt vet zijn! KUTGW Wat bedoel je juist met een pitsstraat met behulp van scripts laten werken. Maat toch leuk dat je het een goede mod vind. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 Hij is wel mooi inderdaad. Kan ik der goed op driften. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.