Jump to content

Recommended Posts

Geplaatst:

Onderwerp: Games

Soort design: Signature

Size design: maximum 500 x 150

Render: Mag

Animatie: Nee

Premade:Mag, maar hoeft natuurlijk niet ;)

Tijd van inlevering: Zo snel mogelijk

Opmerking: ik post mijne zodra er iemand op de battle ingaat en de zijne heeft gepost ;)

Geplaatst: (bewerkt)

okeej :D

xLogiCx

bioshock.jpg

vs.

TomHagen

SOTMJuliTomHagen.png

Succes ;)

Stemmen maar!!

Bewerkt: door xLogiCx
Geplaatst:

Ik stem op die van TomHagen..

Ik vind hem erg mooi, de kleuren lopen goed over en zijn ook goed gebruikt. En het heeft echt een 'warme' uitstraling!

Geplaatst: (bewerkt)

Stem : xLogiCx, De sig van TomH is leuk, maar het is een stijlbreuk. Want het is geen GTAIV stijltje. Het past niet.

Ik vind de sig van Logic beter, maar je moet wel werken aan het inblenden, want het lijkt alsof je de Big Daddy er zomaar op het laatste moment overheen geplakt hebt.

Bewerkt: door Forumrunner
Geplaatst:

De stand is in evenwicht, dat betekent dat de battle verlengt wordt t/m 16 april.

Geplaatst:

Ze zijn allebei heel erg mooi, maar de stijl van die van xLogicx vind ik wat mooier gedaan.

Dus ik stem op xLogiCx

Geplaatst:

TomHagen, omdat hij een hele mooie achtergrond heeft gemaakt, die echt past de de render. Die van xLogicx vind ik de achtergrond nogal rommelig en de signature is alleen maar gefocust op de render, want die is niet ingeblend.

Geplaatst:

xLogiCx

Omdat het een mooi sfeertje heeft. Lekker strak, sober, mooie effecten en een geslaagd resultaat :)

Geplaatst:

TomHagen omdat die gwn goed past, die van logic is de achtergrond vaag en de render opeens scherp, lijkt in mijn ogen niet zo geweldig.

Geplaatst:

xLogicx

Strak gehouden, mooie lijntjes, de render staat mooi centraal. Alleen had ie een betere lettertype moeten gebruiken.

Gast
Dit onderwerp is gesloten.
  • Recent actief   0 leden

• Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
  • Create New...