Casss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 (bewerkt) GTA:SA FastCars MOD Deze modificatie zorgt ervoor dat auto waar je in zit sneller rijdt. De mod is erg simpel te (de)installeren. In principe zorgt de modificatie ervoor dat alle auto's sneller gaan rijden maar de modificatie werkt het best op de auto's die al op snelheid gebouwd zijn. Er zijn twee versies ontwikkeld: De Extreme FastCars versie en de Basic FastCars versie. De Basic FastCars versie is voor de wat minder ervaren bestuurders maar de Extreme FastCars versie is voor degene die het echte rijden al kennen! Piepende banden, driften, racen! Changelog: V1.1.0.0 + Extreme + Simple FastCars versie toegevoegd + Vernieuwde readme Bewerkt: 14 mei 2010 door Casss Reageren
Casss Geplaatst: 9 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Extreme FastCars Deze versie van GTA:SA FastCars mod is voor de echte snelheidsmaniakken die het rijden als goed onder de knie hebben, deze versie is perfect voor racen, driften en wegscheuren na een overval! Extreme FastCars V1.1.zip LET OP: WERKT ALLEEN IN SINGEPLAYER Bewerkt: 14 mei 2010 door Casss Reageren
Casss Geplaatst: 10 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) Basic FastCars Deze versie van GTA:SA FastCars mod is gemaakt voor de wat minder ervaren bestuurders omdat de auto's die al op snelheid gemaakt zijn voor minder ervaren bestuurders niet in bedwang te houden zijn. In deze versie worden de auto's die al op snelheid gebouwd zijn wel sneller gemaakt maar minder dan de rest van de auto's die niet echt op snelheid gebouwd zijn. Basic FastCars V1.1.zip LET OP: WERKT ALLEEN IN SINGLEPLAYER Bewerkt: 14 mei 2010 door Casss Reageren
Beagle Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Geplaatst: 10 april 2010 Ja, leuk pakket, kan wel grappig zijn en bespaard veel moeite als je er zelf eens mee wil experimenteren. Reageren
Ottoman 47 Geplaatst: 12 mei 2010 Rapport Geplaatst: 12 mei 2010 Ik zal ff kijken of hij leuk is. Reageren
Casss Geplaatst: 13 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 13 mei 2010 Ik zal ff kijken of hij leuk is. Jeuh! Weer een reactie Maar hij werkt alleen in de singleplayer. Reageren
justin12345 Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 ik begrijp het niet hoe instaleer ik hem :S Reageren
Casss Geplaatst: 14 mei 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 14 mei 2010 ik begrijp het niet hoe instaleer ik hem :S Je moet het bestandje 'handling.cfg' vervangen met het bestandje 'handling.cfg' die in deze map staat: C:/Program Files/Rockstar Games/GTA San Andreas/Data Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.