edgardn123 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ik zou dat wel eens willen weten:P Ik HAAT hem met zijn lelijke kop:P Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Djmaddox Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Met een schot door het hoofd heb ik Vlad vermoord? Kan het anders dan? Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 6 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ja hem niet doden met een pistool! Ik vermoorde hem trouwens met een shotgun en toen ie dood was bleef ik schieten todat hij in het water flikkerde! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Grand Theft Auto TOM Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb hem gewoon met een pistool vermoord... Het maakt mij niet uit HOE iemand wordt vermoord. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fedmas Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Ik heb eerst... en toen.... en toen ook nog.... ! Met andere woorden, ein Pistola. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 ik heb gewoon heletijd tegen zijn been geschoten na een tijdje is die van zelf dood Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
jvj Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Geef hem eerst een paar messteken, dan molotov cocktail op smijten en als hij brand in zijn benen schieten. Wat ben ik toch een sadist. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Phoenyxar Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Gewoon door ze kop, dat is ook de mooiste finish en het is de bedoeling dat je net deze actie doet . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Gewoon, zodat je de cutscene krijgt. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Big Boss Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 6 april 2010 Met pistool inderdaad. Bij elk personage dat je moet vermoorden heb ik gewoon een pistool gebruikt. Je krijgt dan zo'n *kuch*mooie*kuch* cutscene. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
edgardn123 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Lol als hij maar dood is! Ik HAAT hem in ieder geval! Wie haat Vlad nog meer! Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Little Jacob Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Vlad heb ik met een lasso gevangen. Heb een voor een z'n tenen eraf gehakt. Beetje zoutzuur over z'n armen gegoten. Wat kraaien de ogen laten uitpikken en uiteindelijk 'fed the fish' door hem te laten verdrinken in het vervuilde havenwater van Liberty City. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
liberylord Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 IK schoot hem een paar keer op zijn voet en daarna molotov. lol Burn baby Burn Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 Ik gooide een granaat naar z'n kop toe Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Cylas Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Lang geleden maar ik weet het nog: Ik schoot met een schot recht door z'n kop en daarna sloot de cutscene er niet op aan want nico moest wel 10 keer schieten en geen een ging door z'n kop! Cylas Bewerkt: 7 april 2010 door Cylas Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.