Phoenyxar Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 8 april 2010 vind een motor rij over brug een 2de eiland (naam vergeten) kun je daar vinden Het is mogelijk met elke auto hoor, je moet gewoon weten hoe . PS: Algonquin . Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 (bewerkt) Ik heb hem gewoon met een combat pistol vermoord, dan komt de cutscene dat je hem neerschiet. En dat vond ik wel leuk Bewerkt: 9 april 2010 door MostWantedKid Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Alexxxxxxxxxx Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 Ik gooide een granaat naar z'n kop toe Hoe kom jij in niko's name aan een grannaat zo vroeg in de game? Vast een cheat Nee, dat kan hij toch ergens in Broker of Bohan gevonden hebben? In algonquin liggen er 5 onder bij de kraan in de stad.. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Fezz Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 maar in die missie kun je nog niet naar Algonquin. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
danny24 Geplaatst: 9 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 9 april 2010 maar in die missie kun je nog niet naar Algonquin. voor de missie opgestart wel Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Jimmiefitz Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 (bewerkt) maar in die missie kun je nog niet naar Algonquin. voor de missie opgestart wel Je kan na Blow Your Cover pas naar Algonquin. Bewerkt: 10 april 2010 door jimmiefitz Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Smithie Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Ik ben voor hem gestaan en hem rustig afgeknald. Het was niets bijzonders bij mij... Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Nissan Geplaatst: 10 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 10 april 2010 Alles en iedereen executeren. Gewoon leuk om te zien, en ziet er het pijnlijkst uit. Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Vice-King Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 ik schoot hem eerst twee keer in zijn benen toen stak ik hem dood met een mes Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
BoerBanaan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 Met een shot-gun dwars door z'n sodemieter Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Mythbuster Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 11 april 2010 2 woorden: Baseball bat ... Ok heb hem wel eerst 2 keer in z'n armen geschoten, anders duurde het te lang maar toch Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
007 Harings Geplaatst: 12 april 2010 Rapport Share Geplaatst: 12 april 2010 Met de gewone hand gun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Flokkert Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Shotgun Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
R-fl3x Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 eerst paar slagen op zijn hoofd, daarna een kogeltje in de arm en dan mooi een granaatje onder zijn voeten geschoven Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
MostWantedKid Geplaatst: 14 mei 2010 Rapport Share Geplaatst: 14 mei 2010 Eerst heb ik hem in zijn benen geschoten, toen een molotovje op hem gegooid en toen heb ik hem nog een paar keer geschoten Reageren Link to comment Delen op andere websites More sharing options...
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.