Jump to content

driften


xelaim

Recommended Posts

Ik heb heel gta 4 uitgespeeld, heb wat kort op de multiplayer gezeten, en ik was het beu, dan heb ik wat uncharted 2 en infamous gespeeld, nu ben ik die beu, en wil weer gta 4 spelen (ps3). Ik kon niet echt goed driften, en dit wil ik nu goed aanleren, kan iemand mij goede plekjes tonen op een kaartje om te leren driften, en het te oefenen, zonder verkeer (parkeergarages of zoiets)

Link to comment
Delen op andere websites

Ik heb heel gta 4 uitgespeeld, heb wat kort op de multiplayer gezeten, en ik was het beu, dan heb ik wat uncharted 2 en infamous gespeeld, nu ben ik die beu, en wil weer gta 4 spelen (ps3). Ik kon niet echt goed driften, en dit wil ik nu goed aanleren, kan iemand mij goede plekjes tonen op een kaartje om te leren driften, en het te oefenen, zonder verkeer (parkeergarages of zoiets)

Daar is een garage Click here to view the SnapMap

Echt driften moet je doen met een wagen met RWD (achterwielaandrijving). Een goed voorbeeld hiervan zijn Muscle cars zoals de Coquette, Dukes en Banshee. :cya:

Bewerkt: door jvj
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag eens men drifts willen bekijken in een andere view, maar in de andere view driften gaat niet, is er op de ps3 met gta4 een replay functie zoals je die hebt met gta:sa met de f1 toets op de pc?

Bewerkt: door xelaim
Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag eens men drifts willen bekijken in een andere view, maar in de andere view driften gaat niet, is er op de ps3 met gta4 een replay functie zoals je die hebt met gta:sa met de f1 toets op de pc?

Nee, dat is er niet. Op de PC versie kan je wel clips opnemen en videos bewerken.

Link to comment
Delen op andere websites

Ik zou graag eens men drifts willen bekijken in een andere view, maar in de andere view driften gaat niet, is er op de ps3 met gta4 een replay functie zoals je die hebt met gta:sa met de f1 toets op de pc?

Nee, dat is er niet. Op de PC versie kan je wel clips opnemen en videos bewerken.

Jammer

Link to comment
Delen op andere websites

Een reactie plaatsen

Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.

Gast
Op dit onderwerp reageren...

×   Je hebt text geplaatst met opmaak.   Opmaak verwijderen

  Only 75 emoji are allowed.

×   Je link is automatisch ingevoegd.   In plaats daarvan weergeven als link

×   Je vorige bewerkingen zijn hersteld.   Alles verwijderen

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Recent actief   0 leden

    • Er zijn hier geen geregistreerde gebruikers aanwezig.
×
×
  • Create New...