GuitarGuy666 Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Hoi. Weet iemand hoe je het beste geld kan verdienen? (een beetje snelheid is ook wel handig) Kom A.U.B. niet met: je moet mensen doden en pak hun geld. Alfast bedankt. Misschien hebben jullie er ook wat aan, als je geld-noot hebt. Reageren
Djmaddox Geplaatst: 6 april 2010 Rapport Geplaatst: 6 april 2010 Op de Iphone is het CASHIN. Op de PSP en de DS bestaat hier geen code voor voor zover ik weet. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dat is wel leuk voor de genen die een ipod touch of een ipone hebben, maar ik heb 'n DS. Als je wil weten hoe je iphone (of ipod touch) cheats weken, dan zeg het wel even: Je gaat naar je save house, en je gaat naar je whiteboard. Hier kun je lettertje's en stikkertje's verplaatsen. Deze zet je in cheat volgorde, zoals er al door "djmaddbox" is geschreven, CASHIN. Dit is simpel maar laten we het nu maar weer ove de DS en de PSP hebben. Even tussen haakjes: Je kan ook geld krijgen door vehichle job's te doen. Reageren
Rinaldootje Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 (bewerkt) Even door spelen en Drugs Dealen. Als je het eenmaal doorhebt is het niet zo moeilijk en kan je al snel tegen de 10.000 a 20.000 dollar winst maken. Bewerkt: 7 april 2010 door Rinaldootje Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 7 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Dit klinkt simpel, maar die stomme dealers verkopen het voor $576,-. Ik heb dit niet in 5 sec. klaar liggen hoor! Maargoed, drug's is een moeilijk begin voor de politie en moeilijk voor beginner's. (die moeten alles nog vinden ;D) Reageren
Bierbuikje Geplaatst: 7 april 2010 Rapport Geplaatst: 7 april 2010 Probeer cocaïne te dealen tussen de Angels of death en de Russian Mafia. Je koopt het bij de Angels of death en verkoopt het aan de Russian Mafia. Je moet wel wat geld om handen hebben ($1000), maar dan kun je binnenlopen. Ik heb op deze manier een kapitaal van +-$2.000.000,00 opgespaard. Reageren
GuitarGuy666 Geplaatst: 8 april 2010 Auteur Rapport Geplaatst: 8 april 2010 Klinkt goed! zomaar $200.000,00 krijgen is wel even gaaf, voor maar weinig geld te kopen en voor veel te verkopen! Reageren
benhelsloot Geplaatst: 8 april 2010 Rapport Geplaatst: 8 april 2010 in het begin krijgf je coke van je oompje en dat coke moet je bij zoon speciale coke dealer verkopen en dan heb je in het begin al best veel geld Reageren
Nissan Geplaatst: 11 april 2010 Rapport Geplaatst: 11 april 2010 Bij de Midtown Gangsters veel Heroin kopen, en deze verkopen aan Triad dealers. En als de Midtown dealers even geen Heroin meer op zak hebben ga je Coke verhandelen tussen de Russian Mafia en de Angels of Death. Reageren
Recommended Posts
Een reactie plaatsen
Je kan nu een reactie plaatsen en pas achteraf registreren. Als je al lid bent, log eerst in om met je eigen account een reactie te plaatsen.